Столична підземка протікає, як решето: названо «наймокріші» станції
Найбільше протікань на синій та зеленій лініях метро
З початку року у столичному метрополітені ліквідували 1196 протікань основних конструкцій у підземних станціях. Найбільше робіт за 5 місяців провели на синій та зеленій лініях. Зокрема, на станціях «Майдан Незалежності», «Тараса Шевченка», «Олімпійська», «Либідська», «Печерська» та «Лук’янівська».
Як повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, крім протікань ліквідовували ще й 387 мокрих плям. Роботи даного напрямку проводяться постійно і є необхідними для споруд метрополітену.
Протікання ґрунтових вод крізь бетонні конструкції трапляється через постійні вібрації від руху поїздів, перепади температури, зміни у ґрунтах та підземних водах, появу нових проблемних місць на об’єктах станційних комплексів. Це відбувається регулярно. У залежності від характеру течі, спеціалісти визначають оптимальний метод ліквідації - від поверхневого усунення до нагнітання спеціальних розчинів та полімерних композицій, що склеюють або гідроізолюють проблемні місця.
У першу чергу обробляють критичні точки, які безпосередньо можуть впливати на роботу підприємства, та місця проходу пасажирів. Далі усувають мокрі плями. У деяких випадках для відведення води встановлюють металеві лотки.