У Києві взялися лагодити дороги, які не бачили ремонту понад 50 років
Кличко розповів про об’єкти, які планують капітально відремонтувати цього року
Якщо протягом п’яти років після капітального ремонту дороги в столиці на ній з’являються тріщини чи ями, підрядники повторно проводять роботи і усувають недоліки власним коштом. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив в інтерв’ю виданню «Факти».
«З 2015 року на такий гарантійний ремонт компанії-підрядники витратили більше ніж 30 мільйонів гривень. Наприклад, вони виправляли недоліки на таких об’єктах як проспект Бажана, Броварський, Правди, вулицях Амурська, Тимошенко, Овруцька, Вишгородська, Народна», - сказав мер.
Кличко також зазначив що багато доріг столиці потребують ремонту. «Київавтодор» завершив обстеження об’єктів, які відремонтують цього року. І вже сформовано графік, за яким будуть виконувати основні роботи.
«В столиці є значна частина доріг, де не робили ремонт понад 40 років. Ні капітальний, ні частковий, - зазначив Кличко. – Зараз, окрім капітальних ремонтів, в багатьох районах проводять частковий ремонт за допомогою так званого холодного асфальту а також рециклінгу - переробки старого асфальту. Але хочу запевнити, що частка так званого ямкового ремонту в Києві стає меншою на 20% щороку. А стосовно капітального ремонту, то у 2016 було відремонтовано 44 об’єкти, а минулого – 93».
Також мер столиці розповів про об’єкти, які планують капітально відремонтувати цього року. Насамперед це будуть дороги, стан яких викликає найбільше нарікань у киян. Це, зокрема, вулиця Олени Теліги, бульвар Вернадського, шляхопровід на перетині проспекту Комарова з бульваром Вацлава Гавела, транспортна розв’язка на перетині проспекту Леся Курбаса та улиці Гната Юри. А також – вулиця Алма-Атинська, де за словами Кличка капітальний ремонт востаннє робили в 1959 році.
Як повідомлялося, у квітні починається капітальний ремонт вул. Алма-Атинська, у зв’язку з чим із 17 квітня закривається рух трамвайних маршрутів №№ 23, 32, 33.