У столичній підземці «оживили» правила поведінки завдяки кумедному Гусю (фото)
На станції «Золоті Ворота» встановлено нові постери про правила поведінки з популярним персонажем Гусем
У вестибюлі станції столичного метро «Золоті ворота» відбулася презентація оновлених правил користування метрополітеном, які «оживили» завдяки авторці фейсбук-персонажа Гуся Надії Кушнір і компанії Art nation brands.
«Ми хочемо осучаснити сприйняття важливих моментів у метрополітені, від яких залежить, як безпека, так і комфорт поїздки кожного пасажира», - заявила радник начальника метрополітену Наталка Макогон.
Проект передбачає кілька етапів. Спершу Гуся можна побачити лише на виставці на «Золотих воротах», надалі ж постери будуть розміщенні у вагонах і на станціях підземки. Наступний етап - збір відгуків користувачів, а також правил, придуманих ними.
«Ми сподіваємося що пасажири підійдуть креативно», - каже Макогон.
Представник Art nation brands Едуард Ахрамовіч розповів, що компанія відшукує українські феномени і допомагає їм монетизуватися.
«Цей захід виводить Гуся з Фейсбуку. Спасибі метрополітену, що він полюбив діджитал культуру. Метрополітен відчуває пульс життя. Сподіваюся, що завдяки Гусю в людей буде хороший настрій», - коментує проект Ахрамовіч.