У столиці лагодять дорогу, яка не бачила ремонту майже 60 років
Київські дорожники формують графік поточного ремонту доріг та вулиць на 2018 рік
На сьогоднішній день підприємства комунальної корпорації «Київавтодор» завершили сезонне (весняне) обстеження технічного стану вулично-дорожньої мережі столиці, за результатами якого дорожники формують графік поточного ремонту доріг та вулиць на 2018 рік. Про це повідомив гендиректор КК «Київавтодор» Олександр Густєлєв.
Він зазначив – враховуючи, що в місті ще залишається значна кількість доріг, які 30-40 років не бачили ані капітального, ані якісного середнього ремонту, і близько 78% вулично-дорожньої мережі столиці наразі потребує ремонту, зараз в усіх районах Києва шляхово-експлуатаційні підприємства проводять роботи з ліквідації аварійних руйнувань дорожнього покриття за допомогою гарячого, холодного, литого асфальтобетону, а також рециклінгу – переробки старого асфальтобетону. Крім того, вже найближчими днями, при підвищенні температури повітря, роботи проводитимуться і струйно-ін’єкційним методом. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Важливо, що частка ямкового ремонту в загальному обсязі робіт на київських дорогах постійно зменшується з 2016 року. Натомість збільшується кількість робіт з капітального та поточного (середнього) ремонту. Так, у минулому, 2017 році, обсяги робіт з дрібного ремонту у порівнянні з 2016 роком зменшилися на 20% – до 236 тис. кв. м. На 2018 рік у планах дрібного ремонту ще менше – 188 тис. кв. м, тобто це знову на 20% менше, аніж у минулому, 2017 році. У той же час, кількість об’єктів, відремонтованих якісним середнім ремонтом, у 2017 році була більш ніж вдвічі збільшена у порівнянні з 2016 роком – з 44 об’єктів до 93», – зауважив Густєлєв.
Окрема увага під час весняного обстеження була приділена об’єктам, на яких протягом 2015-2017 років були проведені роботи з реконструкції та капітального ремонту, адже всі недоліки у стані дорожнього покриття, виявлені на таких об’єктах, будуть усунені за кошти виконавців робіт, тобто безкоштовно для бюджету столиці.
«Зазначу, що з 2015 року це – реальна практика «Київавтодору». За цей час понад 30 млн грн витрачено підрядними організаціями на безкоштовний гарантійний ремонт вулично-дорожньої мережі столиці. Наприклад: проспекти Миколи Бажана, Броварський, Правди, вулиці Амурська, Тимошенка, Овруцька, Вишгородська, Народна та інші», – сказав керівник «Київавтодору».
Він додав, що незважаючи на холодний та сніжний березень, на сьогоднішній день «Київавтодор» вже активно проводить підготовчі роботи в рамках робіт із реконструкції та капітального ремонту. Зокрема, роботи тривають на об’єктах, капітальний ремонт яких востаннє відбувався у середині 70-х років минулого сторіччя і на технічний стан яких були масові нарікання киян. Це вулиці Олени Теліги, бульвар Вернадського, шляхопровід на перетині проспекту Комарова та бульвару Вацлава Гавела, транспортна розв’язка на перетині проспекту Леся Курбаса та вулиць Гната Юри і Володимира Покотила.
Також в активній фазі і капітальний ремонт вул. Алма-Атинської зі шляхопроводом через трамвайні колії, який взагалі є «чемпіоном», адже капітального ремонту споруда не бачила з 1959 року, тобто майже 60 років.
Як повідомлялося, на реконструкцію транспортної розв’язки на Шулявці знадобиться 17 місяців і близько 811 млн грн.