З пасажирами, які заходять до громадського транспорту з кавою та чаєм, буде розбиратись поліція
«У нашій компетенції — звернутися до поліції», — пояснює представник метрополітену
Працівники метрополітену повинні викликати поліцію, якщо пасажир намагається пройти з гарячим напоєм через турнікет. Про це зазначають у прес-службі Київського метрополітену.
Оскільки кількість скарг від пасажирів громадського транспорту на інших пасажирів, які заходять у метро, автобуси, тролейбуси та трамваї з їжею та напоями останнім часом різко зросла, представники підприємств громадського транспорту нагадують: така поведінка є порушенням встановлених правил.
«У нашій компетенції — звернутися до поліції. Якщо в цей момент працівник поліції знаходитиметься поряд, він може змусити залишити пасажира цей напій і вже без нього прямувати на платформу», — говорить представник метрополітену.
У Київському метрополітені визнають, що на даному етапі не так просто перевіряти на вході до метро наявність у людей гарячих напоїв, особливо на тих станціях, де щодня — масштабні пасажиропотоки. Працівникам підземки часто залишається лише сподіватися на самосвідомість пасажирів у цьому питанні, адже гарячий напій, навіть той що знаходиться в стакані з кришечкою, може завдати шкоди як речам, так і здоров’ю людей, які знаходяться поруч.
У правилах метрополітену написано, що перебування на станції з багажем, який може забруднити пасажирів, веде до накладення стягнення у відповідності з чинним законодавством України. Але у Нацполіції зауважують, щоб покарання таких порушників правил було жорсткішим, владі потрібно це передбачити.
«Це не хуліганство, це не поява у нетверезому вигляді. Якщо Міністерство внесе певні зміни у нормативні документи, тоді буде підстава для притягнення до відповідальності», — зазначили у прес-службі Національної поліції.
Читайте також: Скільки людей перевозить міський транспорт Києва?