З початку року столична підземка заробила на рекламі майже 30 млн грн
Київський бюджет завдяки розміщенню реклами в підземці поповнився на 29 млн грн
З початку 2018 року Київ збільшив доходи міського бюджету від реклами в метро майже на 30 млн грн.
Про це 44.ua повідомили в Управлінні з питань реклами Київської міської держадміністрації.
Відзначається, що з січня 2018 року до середини грудня київський бюджет завдяки розміщенню реклами в підземці поповнився на 29 млн грн. За попередні роки суми були значно нижче. Так, в 2015 році Київ отримав всього 2,2 млн грн, в 2016-му - 19,2 млн грн, в 201-му - 26,6 млн грн.
На сьогоднішній день КП «Київреклама» уклало договори з 24 рекламними агентствами та компаніями, які в даному випадку виступають посередниками (розповсюджувачами реклами. - Ред.). Відзначимо, що на сторінках багатьох інтернет-видань постійно публікуються матеріали про те, як за рахунок реклами в метро, яка переслідує пасажира на кожному кроці, заробляють мільярди саме сумнівні посередники, але не бюджет міста.
Разом з тим в Управлінні реклами зазначають, що зараз розробляють нові вимоги щодо розміщення реклами на комунальному транспорті, «які передбачають скорочення та впорядкування рекламних засобів».