Як Кличко ганяв на мотоциклі вулицями Києва. Фоторепортаж з ночі
Мер столиці з главою Київавтодору на мотоциклах протестували якість ремонту на Повітрофлотському проспекті
Віталій Кличко та директор КК «Київавтодор» Олександр Густєлєв проїхалися на мотоциклах щойно відремонтованим Повітрофлотським проспектом і перевірили якість виконаних робіт.
«На двох колесах набагато краще відчуваєш якість дороги, як зроблено ремонт. Мотоциклісти мене зрозуміють. Такі перевірки ми робимо час від часу з главою «Київавтодору». Бо ввечері містом проїхати швидше, адже не так багато автівок», – зазначив мер.
Віталій Кличко прогулявся оновленими тротуарами та на зупинці громадського транспорту поцікавився у киян, які там перебували, чи подобається їм результат робіт на Повітрофлотському проспекті.
«Ми поспілкувалися з людьми. Відгуки позитивні. Нове освітлення, нове дорожнє покриття, нові тротуари, зупинки громадського транспорту, пішохідна огорожа – усе це надає вулиці зовсім іншого вигляду, комфорту та безпеки», – підкреслив мер.
Він нагадав, що останнього разу капітальний ремонт на проспекті робили в 1995 році. Зараз тут постелили 2-шарове покриття з полімерасфальтбетону, замінили покриття тротуарів на ФЕМ, перевстановили бортовий камінь та встановили направляючу пішохідну огорожу, озеленили територію. Вартість будівельних робіт склала 109,7 млн грн.
«Наше завдання – щоб у Києві були дороги європейської якості. І, якщо не зменшимо темпів, то у найближчі 2 роки кардинально змінимо ситуацію з дорогами у місті. Розраховуємо, що ще стоятиме тепла погода, яка дозволить втілити цьогорічні плани з оновлення столичних вулиць. Ми взяли завдання капітально відремонтувати 300 км доріг та проїздів. І налаштовані виконати його», – підкреслив Віталій Кличко.
У планах ремонтів на осінь – зокрема, вул. Олени Теліги, Набережне шосе, вул. Володимирська. Тривають роботи із середнього ремонту на 11 вулицях, а також у 23 столичних дворах.
Окрім дороги і тротуарів у районі Солом’янської площі Віталій Кличко оглянув і новий причеп безпеки, який розробили київські дорожники. Замість звичних статичних конструкцій з лампами та дорожніми знаками, на столичних дорогах з'явилися причепи, на задній частині яких встановлені LED-монітори, куди виводиться інформація для водіїв.