Авіакатастрофа в Індонезії: літак мав проблеми під час попереднього польоту
Наразі головним пріоритетом для слідчих є пошук диктофона кабіни і рекордера даних про польоти, щоб визначити причину падіння
Літак індонезійської компанії Lion Air, який впав у море після вильоту з Джакарти, мав технічну проблему на попередньому рейсі.
Про це повідомляє Reuters з посиланням на виконавчого директора компанії Едварда Сірейта.
«Цей літак раніше вилетів з Денпасара до Ценкарангу (Джакарта). Був звіт про технічну проблему, яка була вирішена відповідно до процедури», - сказав він журналістам.
Водночас Сірейт відмовився уточнити характер технічної проблеми.
Лише зазначив, що Lion Air експлуатує 11 літаків тієї ж моделі – Boeing 737 Max 8, і інші літаки не мали подібних технічних проблем.
Сірейт також додав, що компанія не планує призупиняти польоти інших Boeing 737 Max 8.
За даними експертів з безпеки, наразі головним пріоритетом для слідчих є пошук диктофона кабіни і рекордера даних про польоти, щоб визначити причину падіння.
З огляду на те, що літак зазнав аварії відносно на мілководді (30-35 м), то вилучення чорних ящиків має бути простішим, ніж під час глибоководних аварій.
Пасажирський літак Boeing 737 MAX зі 189 людьми на борту впав у море неподалік від острова Суматра. Літак авіакомпанії Lion Air виконував внутрішній рейс, він летів зі столиці Джакарти в місто Пангкал-Пінанг.
Рятувальники знайшли місце падіння пасажирського літака авіакомпанії Lion Air.
Як повідомив керівник Національного комітету з безпеки авіації Індонезії Соерджанто Тьяхйоно, літак Boeing 737 MAX мав вік всього два місяці та 800 годин нальоту.
Серед пасажирів лайнера Boeing 737 авіакомпанії Lion Air, що розбився в Індонезії, були 20 чиновників міністерства фінансів країни.