Британські блогери відтепер попереджатимуть про проплачені пости
Блогери отримали попередження від Департаменту з питань конкуренції та ринків Великої Британії про те, що їхні пости можуть порушити законодавство
Шістнадцять зірок соціальних мереж у Британії погодилися змінити правила своїх публікацій онлайн.
Як повідомляє BBC, серед зірок – співачки Еллі Гулдінг і Ріта Ора, моделі Розі Гантінгтон-Вайтлі та Алекса Чунг і влогерка Зоелла.
Відтепер у своїх постах вони позначатимуть, чи отримували вони гроші або ж подарунки чи інші вигоди в обмін на пости з рекламою товарів.
На такий крок вони пішли після того, як отримали попередження від Департаменту з питань конкуренції та ринків Великої Британії про те, що їхні пости можуть порушити законодавство із захисту споживачів. Публікації в інтернеті можуть не тільки просувати певні бренди, але й обманювати покупців, заявили в департаменті.
Департамент не повідомив, чи зазначені блогери вже порушили права споживачів. Але зазначив, що всі вони погодились змінити практику публікацій після розслідування. Якщо зірки не будуть дотримуватися домовленостей, їм загрожує суд з великими штрафами чи ув’язнення до двох років.
Блогери повинні позначати контент, за який отримали плату або подарунки, хештегами #ad чи #sponsored. Хештеги повинні бути видному місці на початку посту. Крім того, пости про товари, які блогери отримали як безкоштовні зразки, теж повинні мати позначку. Наприклад, хештег #freebie.
Крім того, не достатньо просто перелічити компанії, з якими співпрацюють блогери, в описі профілю. Вони повинні позначати, що пост проплачений, у кожному випадку.
Листи з попередженням були надіслані і кільком іншим знаменитостям.