«Чорна п’ятниця» вторгувала через інтернет рекордні $3 млрд
Більше $1 млрд було витрачено на онлайн-покупки з мобільних пристроїв
«Чорна п’ятниця» 25 листопада побила черговий рекорд продажів.
За даними Adobe, що відстежував транзакції електронної торгівлі протягом усього дня, онлайн-продажі перевищили позначку в $3 млрд.
«Цей день буде першим в історії роздрібної торгівлі США, коли було витрачено $1,2 млрд доларів на покупки з мобільних – 33% від загальної суми», - йдеться в повідомленні.
Такі компанії, як Amazon, Walmart, Target і eBay відзначили, що мобільний трафік і продажі в «чорну п’ятницю» були на підйомі.
«25 листопада покупці витратили $3,34 млрд на покупки, що на 21,6% більше, ніж рік тому», - свідчать результати дослідження.
Серед найпопулярніших товарів виявилися набори Lego, електроскутери і квадрокоптери.
Adobe заявляє, що зібрала інформацію з 22,6 млрд відвідувань сайтів американських онлайн-магазинів, що становить 80 відсотків всіх інтернет- транзсакцій зі 100 найбільших підприємств роздрібної торгівлі в США.
Нагадаємо, в США розпродажі почалися ще на День подяки, в четвер, 24 листопада.