CNN: Росія втручалась в американські вибори за допомогою Pokemon Go
Телеканал стверджує, що кампанія за права чорношкірих контролювалася російським агентством, яким володіє людина Путіна
Російське «Агентство інтернет-досліджень», відоме також як «фабрика тролів», провела в США кампанію, яка використовувала гру Pokemon Go для просування своїх інтересів, пише CNN.
Телеканал стверджує, що кампанія Do not Shoot Us («Не стріляйте в нас»), яка, як передбачалося, була організована рухом за права чорношкірих Black Lives Matters, насправді контролювалася петербурзьким «Aгентством інтернет-досліджень», власником якого називають Євгена Пригожина, «кухаря Путіна».
Для просування матеріалів кампанії крім Pokemon Go використовувалися Facebook, Instagram, Twitter і Youtube. Сторінка Do not Shoot Us в Facebook була пізніше видалена в рамках боротьби соцмережі з «російським втручанням» у політичні події в США.
CNN відзначає, що кінцева мета кампанії поки не ясна. Співрозмовники телеканалу припускають, що сили, які стоять за кампанією хотіли представити активістів Black Lives Matter як загрозу, і спровокувати протести серед чорношкірого населення. Відеозаписи зі сторінки Do not Shoot Us на YouTube, опубліковані з травня по грудень 2016 року, були переглянуті 368 тисяч раз.