Депутат купив набір імпортних та вітчизняних ліків і порівняв їхні ціну і якість
glavcom.ua
21 вересня, 2016, 12:21
Українські ліки абсолютно ідентичні імпортним за якістю та технологіями виробництва, при цьому коштують у рази дешевше
Українські ліки виробляються за тими самими технологіями і з тих самих діючих речовин, що й імпортні, і за якістю ідентичні своїм європейським та світовим аналогам, при цьому за ціною значно дешевші. Про це у своєму виступі на WCFDavos Kyiv 2016 заявив народний депутат України Гліб Загорій.
Для наочної ілюстрації він продемонстрував два набори ліків, куплених ним в одній аптеці, що мають однаковий перелік та ідентичну діючу речовину в основі.
«Я знав, що різниця в ціні буде відчутною, але я не припускав, що настільки. За вітчизняний набір я заплатив 416 гривень, за імпортний – 2532 гривні. Суми в чеках відрізняються майже у шість разів! Як український споживач може заощадити? Елементарно – потрібно запитати у лікаря чи провізора, яка в препараті діюча речовина, і купити українське», – зазначив Загорій.
Він переконаний, що українцям навмисно продовжують нав'язувати стереотип, що все імпортне – якісне, а вітчизняне – ні. Це призвело до того, що понад 50% українців вважають ліки недоступними за ціною. Він наголосив, що такий стан справ – результат кризи довіри та проблем комунікації. Адже насправді українські виробники можуть дати фору багатьом іноземним конкурентам.
Говорячи про перспективи української економіки, Загорій зазначив, що успіх України загалом полягає в розвитку власного виробництва і реалізації принципів економічного патріотизму, а іноді й економічного егоїзму.
«Український ВВП балансує на межі нульової осі. І це зрозуміло – війна, криза, девальвація гривні, скорочення іноземних інвестицій – все це тягне нас до негативної зони. Рятувальними кругами, які не дають нам опуститися на дно, є, в першу чергу, аграрії та фармацевти. Понад те, саме ці галузі витягуватимуть нас на поверхню і у найближчому майбутньому. Сільське господарство і фармацевтика залишатимуться головними драйверами української економіки. У період з 2020-го по 2030 рр. аграрний сектор дасть приріст на 30%. Фармацевтика – на 5–7%. Я не знаю інших галузей, окрім хіба що IT, що демонструють таку ж позитивну динаміку», – зазначив він.
За його словами, загальне економічне зростання було б більш стрімким, якби державна політика України будувалася за принципом, перш за все, захисту вітчизняного ринку від неякісних товарів. Українські виробники, що входять до лідерськіх галузей, готові до конкуренції, як внутрішньої так і зовнішньої. І вони вже демонструють якість своєї продукції.
«Держава просто зобов'язана бути в цьому зацікавлена, адже ми працюємо разом на одну й ту саму країну – Україну. Парадоксально, але українські фармацевти платять податків більше, ніж стягується податків і зборів з імпорту, – 2,2 млрд грн проти 1,5, хоча імпорту продається більше. Важливо, щоб український ринок не перетворився на «зливну яму» для неякісного продукту. Захист власного ринку і «зелене світло» для українських лідерських галузей дасть новий поштовх до розвитку вітчизняного виробництва та приведе до зростання сплачених податків», – наголосив він.
19-20 вересня в Києві відбувався WCFDavos Kyiv – щорічний форум, який об'єднує провідних фахівців основних сфер впливу на розвиток комунікацій: представників державних органів, топ-менеджерів і власників бізнесу, представників ЗМІ, громадських організацій, волонтерів та фахівців у сфері зв'язків з громадськістю. Тема цьогорічного форуму – «Стратегія Win-win як альтернатива конфліктів у бізнесі, політиці і суспільстві».
Для наочної ілюстрації він продемонстрував два набори ліків, куплених ним в одній аптеці, що мають однаковий перелік та ідентичну діючу речовину в основі.
«Я знав, що різниця в ціні буде відчутною, але я не припускав, що настільки. За вітчизняний набір я заплатив 416 гривень, за імпортний – 2532 гривні. Суми в чеках відрізняються майже у шість разів! Як український споживач може заощадити? Елементарно – потрібно запитати у лікаря чи провізора, яка в препараті діюча речовина, і купити українське», – зазначив Загорій.
Він переконаний, що українцям навмисно продовжують нав'язувати стереотип, що все імпортне – якісне, а вітчизняне – ні. Це призвело до того, що понад 50% українців вважають ліки недоступними за ціною. Він наголосив, що такий стан справ – результат кризи довіри та проблем комунікації. Адже насправді українські виробники можуть дати фору багатьом іноземним конкурентам.
Говорячи про перспективи української економіки, Загорій зазначив, що успіх України загалом полягає в розвитку власного виробництва і реалізації принципів економічного патріотизму, а іноді й економічного егоїзму.
«Український ВВП балансує на межі нульової осі. І це зрозуміло – війна, криза, девальвація гривні, скорочення іноземних інвестицій – все це тягне нас до негативної зони. Рятувальними кругами, які не дають нам опуститися на дно, є, в першу чергу, аграрії та фармацевти. Понад те, саме ці галузі витягуватимуть нас на поверхню і у найближчому майбутньому. Сільське господарство і фармацевтика залишатимуться головними драйверами української економіки. У період з 2020-го по 2030 рр. аграрний сектор дасть приріст на 30%. Фармацевтика – на 5–7%. Я не знаю інших галузей, окрім хіба що IT, що демонструють таку ж позитивну динаміку», – зазначив він.
За його словами, загальне економічне зростання було б більш стрімким, якби державна політика України будувалася за принципом, перш за все, захисту вітчизняного ринку від неякісних товарів. Українські виробники, що входять до лідерськіх галузей, готові до конкуренції, як внутрішньої так і зовнішньої. І вони вже демонструють якість своєї продукції.
«Держава просто зобов'язана бути в цьому зацікавлена, адже ми працюємо разом на одну й ту саму країну – Україну. Парадоксально, але українські фармацевти платять податків більше, ніж стягується податків і зборів з імпорту, – 2,2 млрд грн проти 1,5, хоча імпорту продається більше. Важливо, щоб український ринок не перетворився на «зливну яму» для неякісного продукту. Захист власного ринку і «зелене світло» для українських лідерських галузей дасть новий поштовх до розвитку вітчизняного виробництва та приведе до зростання сплачених податків», – наголосив він.
19-20 вересня в Києві відбувався WCFDavos Kyiv – щорічний форум, який об'єднує провідних фахівців основних сфер впливу на розвиток комунікацій: представників державних органів, топ-менеджерів і власників бізнесу, представників ЗМІ, громадських організацій, волонтерів та фахівців у сфері зв'язків з громадськістю. Тема цьогорічного форуму – «Стратегія Win-win як альтернатива конфліктів у бізнесі, політиці і суспільстві».