Держспецзв'язку потрібно два місяці на атестування безпеки системи е-декларування
У той же час керівник Держспецзв'язку заявив про готовність співпрацювати із розробником для виправлення помилок
Керівник державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації Леонід Євдоченко стверджує, що для надання повноцінного атестата безпеки системи електронного декларування потрібно два місяці.
Про це він заявив на засіданні НАЗК, передає «Європейська правда».
«Для експертизи такої системи потрібно 2 місяці, а ми працювали дві доби. Тому навіть якщо ті уразливості знайдені, будуть вирішені, то говорити про готовність системи буде неможливо», - заявив він, коментуючи на прохання членів НАПК можливість термінового виправлення помилок і надання системі декларування необхідного атестата.
У той же час, керівник Держспецзв'язку заявив про готовність співпрацювати з розробником для виправлення помилок.
Зараз розробнику програмного комплексу та членам НАЗК не повідомляється про суть претензій Держспецзв'язку, відповідна документація буде надана протягом найближчої години, пообіцяв він.
Згодом Євдоченко ухилився від відповіді про можливі нові терміни проведення атестації.
Нагадаємо, в НАЗК пообіцяли все ж запустити електронне декларування до 15 серпня.
Як повідомлялося, НАЗК сьогодні провело екстрене засідання у зв'язку з можливим зривом запуску електронного декларування.
Нагадаємо, вчора стало відомо, що Держспецзв'язку не надала атестат відповідності системі захисту інформації для електронного декларування. У повідомленні зазначалося, що це було непросте рішення, але система захисту інформації не відповідає нормативним документам. Крім того, Держспецзв'язку не передали акти завершення дослідної експлуатації, завершення робіт зі створення системи захисту і протокол її попередніх випробувань, що може свідчити про те, що систему недоробили.
Нещодавно президент України Петро Порошенко заявляв, що електронне декларування активів українських чиновників стартує з 15 серпня 2016 без затримки.