Держспецзв'язок так і не повідомив, чому не атестував систему е-декларування - антикорупційне нацагентство
У НАЗК заявляють, що Державна служба спеціального зв’язку відмовила у видачі сертифікату безпеки системи електронного декларування без зауважень
Член Національної агенції з питань запобігання корупції (НАЗК) Руслан Рябошапка заявляє, що Державна служба спеціального зв’язку відмовила у видачі сертифікату безпеки системи електронного декларування без зауважень.
«Зауваження Держспецзв’язку до НАЗК так і не надійшли. За нашими даними, їх саме зараз народжують у муках. А це, до речі, склад кримінального злочину: як експертна комісія відмовила у видачі атестату, не маючи перед собою тексту зауважень? На підставі чого? Це явно має ознаки службового підроблення», – написав Рябошапка 13 серпня у Facebook.
У Національній агенції з питань запобігання корупції обіцяють вкластися у встановлені терміни запуску електронного декларування. Про це у суботу заявила голова НАЗК Наталія Корчак після екстреного засідання агенції.
Тим часом керівник Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації Леонід Євдоченко заявив, що для надання повноцінного атестата безпеки системи електронного декларування потрібно два місяці.
12 серпня Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації (ДССЗЗІ) відмовила у сертифікації комплексу збирання та обробки електронних декларацій.
Запуск електронного декларування запланований на 15 серпня. Електронна декларація має 16 розділів. В е-декларації залишається декларування доходів, нерухомого майна, транспортних засобів, видатків. Натомість з’являються нові розділи про об’єкти незавершеного будівництва, нематеріальні активи, бенефіціарну власність у юридичних особах та на майно, членство в громадських об’єднаннях та їхніх органах, роботу за сумісництвом.
Заповнити електронну декларацію потрібно упродовж 60 днів починаючи з моменту запуску. Першими свої декларації мають подати особи, які, згідно зі статтею 50 Закону України «Про запобігання корупції», займають відповідальне та особливо відповідальне становище. Це близько 50 тисяч високопосадовців – починаючи від президента, глави уряду, народних депутатів, міністрів і закінчуючи керівниками департаментів виконавчих органів влади. Всі інші державні службовці почнуть заповнювати електронні декларації вже з 1 січня 2017 року.
Запровадження електронного декларування є однією з умов надання Україні безвізового режиму з ЄС та кредитів МВФ.