Директор «Google Україна»: Попит на український контент збільшується
Українська молодь набагато більше читає і використовує українського контенту, ніж покоління 45+, каже Дмитро Шоломко
Директор «Google Україна» Дмитро Шоломко заявив про поступове збільшення попиту на український контент у мережі. Про це він розказав в інтерв’ю «Главкому».
«Мені здається, що попит на український контент збільшується. Наприклад, ми часто бачимо в топах і українські шоу, які роблять наші канали - «Голос країни», наприклад, українські серіали. Цікавість зростає швидше до них, ніж до всього російського. Як на мене, все залежить від якості контенту, який виробляється в Україні. І також мені здається, українська молодь набагато більше читає і використовує українського контенту, ніж покоління 45+», - сказав він.
Водночас Шоломко порадив не переоцінювати значення певних пошукових запитів.
«Не забувайте також, що багато речей шукають таких, що приходять із новин. Наприклад, Путіна завжди шукають. Але люди шукають його не тому, що його люблять. Наприклад, багато людей шукають Google у Google. Чому люди так роблять? Якось у мене виникла така необхідність, я шукав якийсь гуглівський сервіс у Google, і мій пошук також додався до попередніх пошуків Google у Google. Тобто якщо людина шукає якогось політика, людину в Google, вона не обов’язково вбиває лише ім’я, там же може бути ще й якась деталізація», - відзначив він.