Директор «Google Україна» розказав, ким більше усього цікавляться користувачі в інтернеті
Політичні фігури людей цікавлять менше, ніж зірки шоу-бізнесу
Українці переважно шукають в Google фільми, шоу та серіали. Крім того, вони цікавляться зірками шоу-бізнесу і померлими людьми. Про це розповів в інтерв’ю «Главкому» директор «Google Україна» Дмитро Шоломко.
«Люди шукають оперативні новини, якісь важливі речі або шоу і серіали. Це може бути реакція на якісь події. А події можуть бути різні: «Євробачення», спортивні змагання, великий політичний скандал, скандал за участю селебрітіз. Бувають сезонні речі. От в певний період року в топах постійно ЗНО. Та, якщо робити узагальнення: це все-таки, як правило, фільми, шоу, серіали», - сказав він.
За його словами, суттєвих змін у цій тенденції немає. «Вже вісім років поспіль, як ми за цим спостерігаємо, - ніяких змін. Ми колись дуже сильно здивувалися: політичні фігури, навіть під час виборів, людей цікавлять менше, ніж зірки шоу-бізнесу», - розповів Шоломко.
Він зазначив, що ця тенденція притаманна всім країнам. «Все ж таки для великої кількості населення світу інтернет насамперед - це джерело натхнення і розваг. Саме тому фільми, серіали і шоу «рулять», - сказав Шоломко.
«Мене ще цікавить така ситуація, що простежується в усьому світі, - інколи фіксуються піки популярності, які нескоро спадають, щодо померлих людей. Жила собі людина, була актором, музикантом чи просто популярною, і померла. Всі пошукові запити зростають. Йде така запізніла популярність. І це дуже сильно також впливає на тенденції. 2016 року дуже багато відомих людей померли. Наші запити були фактично забиті тими, хто помер. Українці в цьому випадку такі самі, як люди в усьому світі», - додав директор «Google Україна».