Ecolines вибачилася перед пасажирами, яких відмовилися везти в ЄС без віз
Компанія хоче виплатити пасажирам компенсацію за невикористану поїздку
Автобусна компанія Ecolines заявляє, що її провідник, яка відмовила у перевезенні до Болгарії чотирьом українцям, що планували скористатися безвізовим режимом, припустилася помилки. Про це йдеться в заяві компанії на її сторінці в Facebook.
«Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і спричинила некомпетентну поведінку провідника під час посадки на рейс Київ - Варна (24.06.17)», - пояснюють у компанії Ecolines.
Зазначається, що «компанія ні в якому разі не мала на меті перешкоджати громадянам України користуватись безвізовим режимом, якого ми так довго разом чекали».
«Щоб подібні випадки не траплялись у майбутньому, компанією буде посилено навчання та інструктаж провідників щодо документів, які дозволяють перетин кордонів в рамках безвізового режиму», - повідомляє Ecolines.
Компанія приносить вибачення усім пасажирам, зокрема родині – Сергію, Ірині, Олександру та Дарії, - які не змогли скористатися поїздкою. «Наразі ми намагаємося зв’язатись для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку. Сподіваємося на розуміння та ще раз приносимо вибачення за непрофесійну поведінку співробітника», - йдеться в заяві Ecolines.
Як повідомлялося, в автобус компанії Ecolines на рейс Київ - Варна не пустили пасажирку з біометричним паспортом, у якому не було візи. Провідник заявила, що у них «свої закони».
Нагадаємо, кількість виданих за день біометричних паспортів від запровадження безвізу подвоїлась.
Оформити закордонні біометричні паспорти зараз можна, звернувшись до міграційної служби, центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс», ДП «документ» та центри з надання адміністративних послуг при райдержадміністраціях.
Безвіз запрацював в ніч на 11 червня.
Читайте також матеріал Без віз, та не без правил: Усе, що потрібно знати про безвіз