Екс-посла США обурив сервіс МАУ: Скажені ціни, а дають лише воду
Сайт компанії не прийняв відгук Пайфера про пасажирський досвід
Колишній посол США в Україні, експерт аналітичного центру Brookings Insitutuion у Вашингтоні Стівен Пайфер поскаржився на переліт рейсом «Міжнародних авіаліній України».
Своїм неприємним досвідом екс-посол, який відвідував конференцію YES у Києві, поділився у Twitter.
«Рейс «Міжнародних авіаліній України» 423: немає місця для ніг, шалені ціни на зареєстрований багаж (checked bag fee), дають лише воду. Наступного разу полечу літаком Lufthansa, якщо навіть буде одна зупинка», - написав Пайфер.
Колишнього дипломата обурило і те, що сайт компанії не прийняв його відгук про пасажирський досвід.
«Маю віддати належне МАУ. Отримав від них імейл з опитуванням про політ. Заповнив його та відправив. Сайт «МАУ» відмовився його приймати», - зазначив Пайфер.
Раніше повідомлялося, що Wizz Air дозволив купувати квитки без імен пасажирів. Тобто пасажир, який замовляє квиток для себе і для друзів, повинен буде вказати лише одне ім'я туриста.
Нагадаємо, авіакомпанія Wizz Air планує з червня 2018 року збільшити число польотів на лінії Львів-Вроцлав до чотирьох рейсів на тиждень.
Квитки на продаж додаткових рейсів надійдуть вже протягом найближчих тижнів.