Facebook створив новий спосіб боротьби з фейками у соцмережі
Функція Related articles, як її назвали у Facebook, тестували протягом кількох місяців
Поруч з популярними посиланнями (в тому числі вигаданими новинами) з'являється ряд інших посилань на схожу тему, пише The Wall Street Journal.
Функція Related articles, як її назвали у Facebook, тестували протягом кількох місяців.
До цього Facebook ввів кілька функцій, які стримують поширення фейків, а також об'єднав зусилля з зовнішніми фактчекерамі.
Деяким, в тому числі Snopes.com, соціальна мережа стала платити за позначку повідомлень міткою «спірні» (disputed).
Одночасно з Facebook війну з фейк схожими методами веде Google. Пошуковик знижує сайти, що поширюють фейки, у видачі, а також працює з фактчекерамі.
У червні Facebook також став знижувати у видачі акаунти, що постять по 50 посилань в день (мова йде про акаунти, що поширюють низькоякісний контент, в тому числі дезінформацію).