Facebook виявив усього три російські рекламні дописи про Brexit
Три рекламні пости, спрямовані на британську аудиторію, коштували у сумі менше 1 долара і охопили не більше 200 користувачів
Facebook заявив, що розслідування можливого втручання Росії у референдум щодо виходу Британії з ЄС виявило всього три рекламні дописи, оплачені із російських акаунтів у період голосування.
Як повідомляє ВВС, раніше британська виборча комісія попросила керівництво соцмережі перевірити будь-які можливі втручання у референдум, що проходив влітку 2016 року.
Згідно з результатами розслідування, три рекламні пости, спрямовані на британську аудиторію, коштували у сумі менше 1 долара і охопили не більше 200 користувачів.
У листі до виборчої комісії Facebook заявив: «Ми всіляко підтримуємо спроби комісії регулювати і забезпечувати дотримання правила фінансування політичних кампаній у Сполученому Королівстві, і ми сприймаємо запити комісії дуже серйозно».
Там додали, що внутрішнє розслідування зосередилося на виявленні сторінок і профілів, пов'язаних із російською організацією під назвою «Агентство інтернет-досліджень», відомою також як «фабрика тролів».
Водночас у британському парламенті розкритикували результати розслідування Facebook.
«У своїй відповіді до виборчої комісії Facebook написав тільки про оплачену рекламу, спрямовану на аудиторію у Сполученому Королівстві, із близько 470 профілів і сторінок російського «Агентства інтернет-досліджень», що також була активна впродовж американських президентських виборів», - заявив член британського парламенту Деміен Коллінс.
За його словами, Facebook, шукаючи російську активність довкола референдуму про вихід Британії з ЄС, не зробив нічого, окрім як виявив оплачену рекламу із тих акаунтів, які вже були ідентифіковані у рамках розслідування американського сенату.
До слова, Facebook почав забороняти користувачам публікувати посилання на сервіс для верстки публікацій Telegraph, створений компанією Telegram Павла Дурова.