Facebook зобов’язав замовників політичної реклами у Британії розкривати особистість
Компанія заявила, що вся інформація про замовників реклами буде архівуватися на 7 років
Соцмережа Facebook зобов’язала замовників політичної реклами у Британії надавати у відкритому доступі інформацію про себе. Такі нововведення запровадили для боротьби з дезінформацією. Про це повідомляє «Громадське».
Компанія заявила, що вся інформація про замовників реклами буде архівуватися на 7 років у відкритій для громадськості базі даних. Користувачі соцмережі матимуть змогу побачити, хто платить за конкретне рекламне повідомлення.
Крім того, Facebook тепер вимагає від замовників поміщати на свою політичну рекламу письмову відмову від відповідальності.
«Хоч більшість рекламодавців в Facebook — перевірені організації, нам відомо, що є люди, які намагаються зловживати нашою платформою. Ми розраховуємо запобігти цим зловживанням надаючи користувачам можливість перевіряти хто ж замовив цю рекламу», — заявили в компанії.