Фінзвіт «За життя»: Рабінович змовчав про гроші, витрачені на рекламу на білбордах
Рабінович приховав витрати на рекламу, а у НАЗК запевнили, що це питання - поза їхньою компетенцією
Партія «За життя» не вказала у фінансовому звіті, звідки взяла кошти на оплату реклами, що була навесні – на початку літа на білбордах у всіх містах країни, йдеться у статті «Главкома» «Інакше вони не можуть. Що політичні партії приховують у своїх фінансових звітах».
Формально йшлося, начебто, не про політсилу, а про однойменну телепередача на одному з відомих каналів. Якщо звернутись до Закону «Про рекламу», то там є визначення: «Прихована реклама - інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій…».
«І питання навіть не в тому, що приховану рекламу, відповідно до вищезгаданого закону, заборонено, а в тому, хто її проплатив. У фінансових звітах чітко написано, що на користь партії спонсорські внески з оплати реклами здійснив Микола Янко, який проживає в селі Тимченки Харківської області. Але сума нікчемно мала – майже 66 тис. грн. Це вартість кількох рекламних щитів на місяць. А решта?», - йдеться у статті.
Існує інший варіант: рекламу проплатив телеканал, з метою своєї популяризації. Тоді навіщо було використано брендованість (логотип та кольори) саме політичної партії «За життя», а не телеканалу. І чому тоді не було реклами інших телепроектів?
На всі запитання, які ставились, мали б дати відповідь посадові особи НАЗК, але на журналістський запит там відповіли, зокрема: «… Національне агентство не належить до органів державної влади, на які згідно із законом покладено контроль за дотримання вимог законодавства про рекламу…». Тобто (до відома політичних партій!), якщо політична партія розвішує по всій країні борди зі своєю рекламою, не зазначаючи в звітах, хто їх профінансував, НАЗК на це увагу не звертатиме.
Крім того, 7 травня 2017 року в парку Партизанської Слави партія «За життя» провела масовий захід, назвавши його «Встрєча на Ельбє». «Запросили, начебто, ветеранів та кілька театралізованих гуртків. Після концерту – польова кухня, два шатри по 100 кв. м., біотуалети. Всього учасників було 200. Сама ідея, можливо, й має як спонуку благородні пориви, але в звіті не вказано витрати на цей захід. Знову одвічне питання: за чий кошт бенкет?», - йдеться у статті.
Детальніше читайте у статті «Главкома» «Інакше вони не можуть. Що політичні партії приховують у своїх фінансових звітах»