Гендиректор «Борисполя» назвав найбільш непунктуальні авіакомпанії
З регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo Airways
90% чартерних пасажирів перевозяться через аеропорт «Бориспіль» трьома авіакомпаніями, проте негативну статистику підприємству роблять перевізники, на яких припадають решта 10% пасажирів.
Про це повідомив в блозі на liga.net гендиректор «Борисполя» Павло Рябікін.
Він навів приклад авіакомпаній, які в період з 25 червня по 3 липня працювали з регулярністю нижче 50%.
«З регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo Airways, 33% - авіакомпанія Atlasjet Ukraine, 25% - SkyUp, 7% - Yanair, Anda Air - 0%. Найвищий показник [виконання рейсів за розкладом] серед чартерних перевізників минулого тижня показала Роза Вітрів - 92%», - розповів Рябікін.
За словами гендиректора Борисполя, з регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air Ukraine.
«При цьому, авіакомпанія Azur Air Ukraine - єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно знаходяться в аеропорту і під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів», - підкреслив Рябікін.
Нагадаємо, станом на 2 липня внаслідок масових затримок авіарейсів близько 1,5 тис. українських туристів не могли вчасно повернутися з відпочинку у Тунісі, Іспанії, Албанії та інших країнах.
Читайте більше у матеріалі Главкома: Туристичний колапс. Кому потрібно кричати «Браво!»