Київ: у липневих платіжках за воду можливі неточності
Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах
Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Про це йдеться у повідомленні Київської міської державної адміністрації, з посиланням на ПАТ «АК «Київводоканал».
За даними водопостачальної компанії, це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників.
«Київводоканал» заявив, що у випадку невідповідності необхідно звернутись до будь-якого з 9 районних центрів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС), які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу.
Також у всіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна також у центрах обслуговування «Київводоканалу». Адреси та графік роботи на сайті, кнопка «Для дому».
Для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи, на думку споживача, відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг холодного водопостачання та водовідведення, актуальні показання лічильника.