Нацкомісія зі зв’язку створила експертну групу для розблокування послуги перенесення номера у разі зміни оператора
НКРЗІ в 2014 році в рамках своїх повноважень визначила Український державний центр радіочастот адміністратором бази даних перенесених абонентських номерів
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), створила тимчасову експертну групу для надання консультацій з питань впровадження послуг з перенесення абонентських номерів (MNP) при зміні оператора. Про це пише «Інтерфакс-Україна».
Як повідомили в прес-службі регулятора, основним завданням такого рішення є спільний пошук з учасниками ринку та представниками держорганів альтернативних шляхів запуску цієї послуги.
У прес-службі нагадали, що НКРЗІ в 2014 році в рамках своїх повноважень визначила Український державний центр радіочастот (УДЦР) адміністратором бази даних перенесених абонентських номерів, однак УДЦР поки не вдалося відібрати постачальника обладнання та програмного забезпечення MNP через тривалі судові розгляди.
«Через три роки ситуація з MNP знаходиться в стані невизначеності через судові процеси. Постійно чекати неможливо, потрібно шукати альтернативні шляхи побудови цієї послуги», - підтримав це рішення регулятора виконавчий директор УДЦР Вадим Гулько.
За його словами, в рамках пошуку «плану Б» в ситуації, що склалася експертна група за участю операторів ринку може пропрацювати питання вибору на конкурсі нового адміністратора MNP, розглянути пропозиції претендентів на цю роль і умови його відбору.
У той же час Гулько підкреслив, що УДЦР продовжить добиватися підтвердження своєї правоти в судах.
«Є три рішення перших інстанцій - це значить, що ми на крок ближче до визначеності. Повинно пройти ще три апеляційні суди, після чого рішення вступає в силу. Тому ми, зі свого боку, бачимо світло в кінці туннелю», - сказав виконавчий директор держпідприємства.
За його словами, основною проблемою як і раніше залишається складність спрогнозувати, як багато часу займуть ці розгляди.
«Спершу ми сподівалися, що суди завершаться два роки тому, потім - рік тому. У лютому цього року ми думали, що вже на фініші, але в квітні знову були рішення судів, які все перекреслили», - нагадав судову епопею Гулько.
Він висловив упевненість, що громадяни, які потребують послуги MNP, не повинні бути заручником такої складної судової системи, тому націлений на пошук альтернативних шляхів якнайшвидшого вирішення ситуації із залученням всіх учасників ринку рішення НКРЗІ - це крок у правильному напрямку.