Омелян назвав дві перешкоди для будівництва платних доріг в Україні
Питання щодо будівництва платних доріг в Україні вивчають спільно з фахівцями Світового Банку
Про це в ефірі на телеканалі ZIK повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Очільник відомства, відповідаючи на запитання глядачів щодо будівництва платних доріг в Україні, і чи погодяться українці ними їздити, зауважив, що в Європейському Союзі платні автошляхи становлять від 5 до 10 відсотків від усіх трас.
Проте наразі питання щодо будівництва платних доріг в Україні вивчають спільно з фахівцями Світового Банку.
«Ми зараз все ще вивчаємо це питання спільно з фахівцями Світового Банку. Не виключаємо, що ми спробуємо збудувати першу концесійну дорогу, яка пов’яже Львів і Краківець, себто Львів і західний кордон України з Європейським Союзом, із Польщею», – зазначив Омелян.
За його словами, наразі для будівництва платних доріг в Україні існують дві перешкоди.
«Перша – чи буде достатній трафік, себто кількість автомобілів, яка проїжджає щодоби і плата від яких повертається на будівництво дороги. Друге питання – це вартість такого концесійного будівництва. Якщо ми будемо впевнені в тому, що це доцільний проект і він окуповується – так, ми можемо на нього піти», – запевнив міністр.
Що ж до того, чи захочуть українці платити за користування платними дорогами, гість програми зауважив, що серед вимог до будівництва платного шляху є альтернативна траса, яка буде безкоштовною.
«Кожен буде обирати сам для себе – чи він хоче їхати трохи гіршою дорогою, довше, через населені пункти, а чи він хоче їхати автобаном – швидше, але за це треба заплатити», – додав Володимир Омелян.