Попит на дорогу і якісну продукцію в Україні скорочується - голова Держпродспоживслужби
Купівельна спроможність українців знижується, тому вони економлять
В Україні скорочується попит на дорогу й якісну продукцію, натомість збільшується на товари низького цінового сегменту.
Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів голова Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа.
«Тут є дві залежності. Перша – від рівня регулювання і контролю. Зрозуміло, що якщо той чи інший виробник відчуває безкарність за введення в оману споживача – це спокуса для нього. І друга – можна продавати менш якісну продукцію за меншу ціну. І тут постає залежність від купівельної спроможності громадян. Зрозуміло, що вона за останні роки не зросла. І на дорогу, якісну продукцію попит скорочується, а збільшується на продукцію середнього, низького цінового сегменту. Це віддзеркалення економічних процесів, які відбуваються в Україні», - констатував голова Держпродспоживслужби.
За словами Лапи, він купує продукти так само, як і пересічні споживачі, у супермаркетах, але звертає увагу на етикетку, маркування, на вміст, порівнює якість-ціну.
«Я не дуже відрізняюсь від пересічного споживача, просто маю трішки більше фахових знань, як якісну продукцію відрізнити від не дуже якісної», - зазначив голова Держпродспоживслужби.