Путінська пропаганда виявилася вкрай дієвою – європейські експерти
Кремль використовує для пропаганди не лише такі великі державні ЗМІ, а й маргінальні джерела, серед яких опинилися невеликі веб-сайти, блоги та соцмережі
Оперативна робоча група зі стратегічних комунікацій ЄС (East Stratcom Task Force) при Європейській службі зовнішніх зв'язків визнала високу ефективність російської пропаганди, пише німецький таблоїд Bild. Відповідну експертну доповідь про російську дезінформаційну кампанію, було опубліковано в четвер.
Для цих цілей, як пишуть експерти, Кремль використовував не тільки такі великі державні ЗМІ, як RT або Sputnik, а й маргінальні джерела, серед яких опинилися невеликі веб-сайти, блоги і соцмережі. «Найчастіше використовувалася відверта брехня, яка мала на меті дискредитувати певних персон, політичні групи, уряд або мейнстрим-ЗМІ», – зазначають експерти.
Дослідження, як ідеться далі, велося протягом 15 місяців, за цей час експерти зібрали 2,5 тисячі новинних сюжетів 18 мовами, які суперечили інформації, яка перебувала у вільному доступі. «Метою цієї дезінформаційної кампанії було послабити і дестабілізувати ситуацію на Заході як шляхом звернення до вже існуючих проблем, так і за допомогою створення штучних», – ідеться в документі.
На закінчення автори доповіді доходять тривожного висновку, що «західні країни не просто перебувають у самому розпалі інформаційної війни з Росією, а й узагалі ризикують її програти». «Ми дійшли висновку, що дезінформаційна кампанія виявилася вкрай успішною», – наголошують фахівці.