Річковим транспортом перевозиться трохи більше 2 млн тонн зерна у рік - голова УЗА
Логістичний ланцюг зерна через річку дуже ефективний і набагато вигідніший, ніж залізниця чи автотранспорт
Президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьовв інтерв’ю «Главкому» розповів про те, щона сьогоднішній день річковим транспортом в Україні перевозиться лише невелика частина зерна.
«Із 47 млн тонн автотранспортом перевозиться десь близько 11 млн тонн. Близько 2 млн тонн - річкою. Усе інше – залізницею», - повідомив експерт.
Зокрема він зазначив, що логістичний ланцюг зерна через річку дуже ефективний, набагато вигідніший, ніж залізниця чи автотранспорт. Але річкою перевозяться лише трохи більше ніж 2 млн тонн зерна.
«При загальному експорті у 47 млн тонн – це на рівні 5%. Тому не можна сказати, що це стратегічна частина», - розповів він.
«Потрібні якісь крокі, які збільшать пропускну спроможність річкового транспорту, тоді і відбуватиметься відвантаження зерна не тільки «Нібулоном», а й іншими компаніями. Та й не кожен може вийти на ріку. Бо не кожен може купити суднобудівельний завод і, відповідно, отримати баржі. А баржі, які вже є, не так сильно підходять для ріки, як нові, побудовані «Нібулоном», - підкреслив Горбачьов.