Росія блокує відправку до Грузії майже 400 українських вагонів
8 серпня, 2016, 12:33 glavcom.ua
Відправлення з порту Іллічівськ наразі очікують 269 вагонів в напрямку порту Батумі та 129 вагонів в напрямку порту Поті
В Іллічівському порту не можуть переправити до Грузії близько 400 вагонів та 700 вантажівок через транзитні обмеження з боку РФ.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби Мінінфраструктури.
«Протягом тижня необхідно погодити чіткий графік відправлення поромів з порту Іллічівськ до портів Батумі та Поті (Грузія) для зменшення черг вагонів та автотранспорту», - заявив заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань під час засідання робочої групи з просування експорту при Мінеконорозвитку.
Як повідомляється, відправлення з порту Іллічівськ наразі очікують 269 вагонів в напрямку порту Батумі та 129 вагонів в напрямку порту Поті. Також близько 700 вантажних автомобілів очікують відправлення поромами в напрямку портів Грузії.
У зв'язку зі значними затримками у відправках, протягом тижня планується розробити план завантаження вагонів та погодити графік руху поромів в напрямку портів Поті, Батумі.
Довгань повідомив також про проведення Ради директорів зі спільної експлуатації залізнично-поромної переправ між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія), Іллічівськ (Україна) до 10 вересня поточного року.
Планується погодити обсяги перевезень вантажів через морський порт Іллічівськ в напрямку Казахстану та Киргизстану.
«Рада з просування експорту при Мінекономрозвитку націлена на всебічну підтримку вітчизняних експортерів, ми спільно з Мінінфраструктури, Укрзалізницею та перевізниками працюємо над терміновим вирішенням проблеми з доставкою вантажів в країни Азії», - цитує Мініфраструктури заступника міністра економічного розвитку і торгівлі - торгового представника України Наталію Микольську.
У міністерстві наголошують, що торговельна агресія з боку Російської Федерації призвела до суттєвого збільшення навантаження на альтернативний маршрут доставки українських експортних товарів до ринків збуту у країни Центральної Азії. Крім того, у зв’язку із зміною маршруту – відбулося зростання логістичних витрат. Ці фактори негативно впливають на український експорт у цілому.
Протягом 2 тижнів у Мініфраструктури обіцяють підготувати пропозиції щодо можливості збільшення кількості поромів та зниження зборів в порту Іллічівськ при здійсненні перевезень в напрямку країн Середньої Азії.
Нагадаємо, в зв’язку зі вступом в дію Указу президента РФ щодо введення додаткових обмежень відносно транзиту українських товарів територією РФ вантажі пішли через поромні переправи порт Чорноморськ (Іллічівськ) - порти Грузії.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби Мінінфраструктури.
«Протягом тижня необхідно погодити чіткий графік відправлення поромів з порту Іллічівськ до портів Батумі та Поті (Грузія) для зменшення черг вагонів та автотранспорту», - заявив заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань під час засідання робочої групи з просування експорту при Мінеконорозвитку.
Як повідомляється, відправлення з порту Іллічівськ наразі очікують 269 вагонів в напрямку порту Батумі та 129 вагонів в напрямку порту Поті. Також близько 700 вантажних автомобілів очікують відправлення поромами в напрямку портів Грузії.
У зв'язку зі значними затримками у відправках, протягом тижня планується розробити план завантаження вагонів та погодити графік руху поромів в напрямку портів Поті, Батумі.
Довгань повідомив також про проведення Ради директорів зі спільної експлуатації залізнично-поромної переправ між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія), Іллічівськ (Україна) до 10 вересня поточного року.
Планується погодити обсяги перевезень вантажів через морський порт Іллічівськ в напрямку Казахстану та Киргизстану.
«Рада з просування експорту при Мінекономрозвитку націлена на всебічну підтримку вітчизняних експортерів, ми спільно з Мінінфраструктури, Укрзалізницею та перевізниками працюємо над терміновим вирішенням проблеми з доставкою вантажів в країни Азії», - цитує Мініфраструктури заступника міністра економічного розвитку і торгівлі - торгового представника України Наталію Микольську.
У міністерстві наголошують, що торговельна агресія з боку Російської Федерації призвела до суттєвого збільшення навантаження на альтернативний маршрут доставки українських експортних товарів до ринків збуту у країни Центральної Азії. Крім того, у зв’язку із зміною маршруту – відбулося зростання логістичних витрат. Ці фактори негативно впливають на український експорт у цілому.
Протягом 2 тижнів у Мініфраструктури обіцяють підготувати пропозиції щодо можливості збільшення кількості поромів та зниження зборів в порту Іллічівськ при здійсненні перевезень в напрямку країн Середньої Азії.
Нагадаємо, в зв’язку зі вступом в дію Указу президента РФ щодо введення додаткових обмежень відносно транзиту українських товарів територією РФ вантажі пішли через поромні переправи порт Чорноморськ (Іллічівськ) - порти Грузії.