Російський медіахолдинг використав шрифт Bandera у своєму новому логотипі

Завдяки редизайну логотип із шрифтом Bandera став більш емоційним

У вересні медіахолдинг Росії «Газпром-медіа» представив оновлений логотип і фірмовий стиль. У новому брендінгу використали український шрифт Андрія Шевченка Bandera Pro, пише видання Telegraf.design.

Використання шрифту Bandera Pro помітив користувач Facebook Костянтин Левошко.

Робота над ребрендингом тривала близько року. За проект відповідало агентство BBDO Branding.

«Завдяки редизайну логотип став більш емоційним, сучасним і технологічним, при цьому зберіг спадкоємність у використанні материнського знака бренду «Газпром», - коментує ребрендинг генеральний директор BBDO Branding Ольга Коновалова.