Сервіс BlaBlaCar в Україні стане платним
В компанії пояснили, що інновації пов'язані з безпекою і ефективністю сервісу
Компанія BlaBlaCar вирішила монетизувати свій бізнес в Україні. Згідно з нововведенням сервіс буде стягувати до 20% від вартості поїздки з пасажира. Про це в коментарі «Новое время» повідомила менеджер з комунікацій та PR BlaBlaCar в Україні Юлія Крупенко.
За словами менеджера, система оплати послуг сервісу буде впроваджена в Україні вже через кілька місяців. Це передбачає ідентифікацію користувача через платіжні інструменти.
«Розмір комісії буде залежати від визначеного маршруту і складе до 20%, а загальна середня вартість поїздки для пасажира залишиться нижче, ніж ціна квитка на автобус чи потяг. Для автовласників сервіс залишається безкоштовним», – повідомила Крупенко.
Вона додала, що такий принцип вже працює практично у всіх західноєвропейських країнах, а монетизація BlaBlaCar в Україні дозволить активніше впроваджувати інновації, в першу чергу пов'язані з безпекою і ефективністю сервісу.
«У деяких країнах ми впроваджуємо додаткові механізми онлайн-перевірки користувачів через документи, що засвідчують особу, що робить безпеку ключовою характеристикою райдшеринга», – пояснила Крупенко.
Як приклад вона привела Туреччину, де нещодавно почала працювати система ідентифікації користувачів через урядове API, а в Індії – через скан документів, що засвідчують особу.
Також компанія вже веде в Україні переговори з кількома компаніями з приводу затребуваної технології верифікації користувачів через документи.
Як повідомлялося, раніше скориставшись сервісом BlaBlaCa львів'янин Тарас Позняков зник у ніч на 5 квітня недалеко від селища Бобриця Києво-Святошинського району. Тіло Познякова досі не знайдено.
Нагадаємо, проект BlaBlaCar увійшов до п'ятірки найдорожчих стартапів Європи, разом із музичним сервісом Spotify і сервісом доставки їжі Delivery Hero.