У туроператора «Наталі Турс» великі проблеми: анульовані всі тури
Всі послуги з наземного обслуговування в рамках замовлень з періодом реалізації з 4 липня 2018 року по 30 вересня 2018 року включно будуть анульовані
На сайті української «Наталі Турс» з'явилася заява, в якій компанія говорить про неможливість виконати перед туристами зобов'язання з наземного обслуговування.
«У зв'язку з несприятливим розвитком переговорного процесу з приймаючими партнерами за кордоном, змушені поінформувати вас про те, що компанія ТОВ «Наталі Турс» зараз не може гарантувати забезпечення виконання зобов'язань по реалізації частини туристичних послуг. Всі послуги з наземного обслуговування в рамках замовлень з періодом реалізації з 4 липня 2018 року по 30 вересня 2018 року включно будуть анульовані», - сказано в зверненні.
У той же час в компанії повідомляють, що всі квитки виписані і оплачені компанією в повному обсязі. Тому туристи, які мають на руках виписані авіаквитки на регулярні рейси і оформлені візи, зможуть скористатися ними на свій розсуд в повному обсязі.
Інформацію про порядок виплати компенсацій і алгоритм взаємодії з туристичними агентами з даного питання обіцяють опублікувати в найближчі дні.
Компанія принесла вибачення всім, хто так чи інакше постраждає від прийнятого рішення, яке в умовах, що склалися бачиться туроператору єдино можливим.
«Ми не маємо права відправляти туристів в умовах відсутності взаєморозуміння з приймаючими партнерами за кордоном», - пояснив своє рішення туроператор.
Раніше генеральний директор компанії «Наталі Турс» Володимир Воробйов заявив про анулювання всіх заброньованих і оплачених турів в зв'язку з фінансовими проблемами.
«Зараз існує проблема, пов'язана з тим, що через негативну інформацію ми не можемо останні кілька днів виконати зобов'язання перед нашими партнерами, і вони відключають «Наталі Турс» від обслуговування. Ми не бачимо іншого варіанту розвитку подій, окрім як приступити до ануляції вже підтверджених нами послуг», - сказав глава компанії.
Він також додав, що вони не зможуть відправляти туристів найближчим часом, так як не контролюють ситуацію з партнерами.
«Тому ми змушені анулювати туристичні поїздки. Протягом дня ми приймемо рішення, які дії робитимемо далі», - заявив Воробйов.
Раніше, 3 липня, повідомлялося, що близько тисячі клієнтів російського «Наталі Турс» постраждали через непогашені борги туроператора перед турецьким партнером - приймаючою компанією Peninsula Tours. За словами керуючого директора Peninsula Tours Фархета Чичека, через ануляції деяких турів «Наталі Турс» в готелях виникають проблеми з оплатою розміщення гостей з Росії.
30 червня туристична компанія «Наталі Турс» скасувала чартерні програми через низькі фінансові показники.
Нагадаємо, станом на 2 липня внаслідок масових затримок авіарейсів близько 1,5 тис. українських туристів не могли вчасно повернутися з відпочинку у Тунісі, Іспанії, Албанії та інших країнах.
Читайте більше у матеріалі Главкома: Туристичний колапс. Кому потрібно кричати «Браво!»