У Чорноморську моряк забарикадувався на судні через борги по зарплаті
Моряк стверджує, що не отримав зарплату за останні півроку - близько 14 тис. дол
Поліція Чорноморська розслідує обставини конфлікту, що виник на грунті непогашеного зарплатного боргу між власником теплохода Welbeck і 37-річним членом екіпажу, який забарикадувався на борту цього судна.
Про це сьогодні повідомила заступник керівника відділу комунікацій Одеського главку Нацполіції Любов Гордієвська.
«Після того, як поліції стало відомо про недопуск громадянина України - члена екіпажу теплохода Welbeck під прапором Камбоджі, що близько двох років стоїть біля 3 причалу Чорноморського судноремонтного заводу, співробітники Нацполіції побували на борту судна, щоб з'ясувати причини конфлікту між моряком, що забарикадувався в одній з кают, і власником теплохода», - зазначила Гордієвська.
Відомості про інцидент, пов'язаний з несплатою члену екіпажу Welbeck піврічного боргу з зарплати та зверненням власника компанії MD Shipping CO. Ltd. до адміністрації судноремонтного заводу про недопуск боцмана на теплохід, внесено до ЄРДР. Після докладного з'ясування всіх обставин буде прийнято правове рішення, спрямоване на урегулювання інциденту на території СРЗ, уточнила представник главку Нацполіції.
За словами радника начальника ГУ НП в Одеській області Руслана Форостяка, «встановлюються причини ігнорування власником компанії договірних зобов'язань та законність офіційного звернення до адміністрації судноремонтного заводу щодо блокування допуску моряка на судно. Через це член екіпажу проник 27 лютого на територію СРЗ та на борт теплохода в обхід прохідної підприємства і наразі перебуває в одній з кают Welbeck (попередня назва судна - AMUR 2521)».
Напередодні моряку вдалося доставити на судно воду та провізію, оскільки власник теплохода, який майже два роки перебуває у «холодному відстої», платить заводу лише за енергоживлення судна.
За даними благодійної організації «Ассоль», представники Міжнародної федерації транспортників (МФТ / ITF) внесли компанію MD Shipping CO. Ltd. до так званого «чорного списку» неплатників зарплат морякам. Так у федерації транспортників відреагували на звернення моряка із Херсона Ігоря Хвостова, якому власник судна заборгував 14 тисяч доларів, та інші звернення моряків щодо невиконання договірних зобов'язань. Боцман Хвостов працевлаштувався на Welbeck через крюїнгове агентство «Азимут» (Одеса).
У прес-службі судноремонтного заводу повідомили, що не втручаються у взаємини між судновласниками і моряками - це компетенція профспілок та IMO (Міжнародної морської організації), а також судових інстанцій.