У компанії Boeing відреагували на катастрофу в Індонезії
У компанії готові допомогти розслідуванню авіакатастрофи в Індонезії
У компанії Boeing прокоментували катастрофу літака авіакомпанії Lion Air, який впав у море через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти.
У заяві на сайті компанії йдеться, що в Boeing готові надати всю необхідну інформацію під час розслідування причин авіакатастрофи.
«Згідно з міжнародним протоколом, всі запити з розслідування авіаційної аварії повинні бути спрямовані в Національний комітет з безпеки перевезень Індонезії», - відзначили в компанії.
Літак індонезійської компанії Lion Air, який впав у море після вильоту з Джакарти, мав технічну проблему на попередньому рейсі.
За даними експертів з безпеки, наразі головним пріоритетом для слідчих є пошук диктофона кабіни і рекордера даних про польоти, щоб визначити причину падіння.
З огляду на те, що літак зазнав аварії відносно на мілководді (30-35 м), то вилучення чорних ящиків має бути простішим, ніж під час глибоководних аварій.
Пасажирський літак Boeing 737 MAX зі 189 людьми на борту впав у море неподалік від острова Суматра. Літак авіакомпанії Lion Air виконував внутрішній рейс, він летів зі столиці Джакарти в місто Пангкал-Пінанг.
Рятувальники знайшли місце падіння пасажирського літака авіакомпанії Lion Air.
Як повідомив керівник Національного комітету з безпеки авіації Індонезії Соерджанто Тьяхйоно, літак Boeing 737 MAX мав вік всього два місяці та 800 годин нальоту.
Серед пасажирів лайнера Boeing 737 авіакомпанії Lion Air, що розбився в Індонезії, були 20 чиновників міністерства фінансів країни.