У Приватбанку стався збій: зламався онлайн-банкінг
У банку запевняють, що вже в другій половині дня СМС з кодами підтверджень будуть розіслані абонентам
У Приватбанку стався збій в базі даних користувачів, через що на мобільні телефони клієнтів перестали приходити коди-верифікації, необхідні для підтвердження оплати он-лайн покупок, повідомляє УНН з посиланням на службу підтримки клієнтів банку.
«Ми приносимо всім нашим клієнтам вибачення за можливі короткочасні незручності при роботі з банком. Регламентні роботи наших технічних комплексів – це необхідні заходи, наші фахівці відновлять роботу сервісів протягом години», – йшлося в повідомленні.
У службі підтримки клієнтів повідомили, що незважаючи на те, що проблема серйозна і торкнулася вона не тільки клієнтів київських відділень, її обіцяли усунути максимально оперативно і вже в другій половині дня СМС з кодами підтверджень будуть розіслані абонентам.
Нагадаємо, 6 червня у Приватбанку попередили про збої в роботі терміналів і банкоматів. Як повідомила тоді прес-служба банку, в зв'язку з проведенням поточних регламентних робіт можливі технічні збої, які найближчим часом будуть ліквідовані IT-службою банку.
Нагадаємо, наприкінці травня прокуратура провела обшуки у квартири екс-працівників Приватбанку через 267 млрд кредитів для «своїх».