United Airlines потрапила у новий скандал: в літаку помер гігантський кролик
«Саймон пройшов ветеринарний огляд за три години до польоту, він був у відмінній формі»
Американська авіакомпанія United Airlines розслідує смерть гігантського кролика на борту одного зі своїх літаків.
Про це повідомляє BBC.
Кролика на ім'я Саймон знайшли мертвим у вантажному відсіку, коли рейс прибув в аеропорт Чикаго з Лондона.
За даними британських ЗМІ, 90-сантиметровий кролик летів до нового хазяїна - неназваної знаменитості.
United, яка за останні тижні вже не один раз опинялася в центрі скандалів, заявила, що засмучена смертю Саймона, додавши, що піклується про благополуччя перевезених тварин.
Випадки загибелі тварин в літаках досить рідкісні. За даними міністерства транспорту США, в 2015 році американські авіакомпанії повідомили про 35 загиблих тварин.
З них 14 загинули на рейсах United.
За весь рік авіакомпанія перевезла 97156 тварин, тобто на кожні 10 тисяч перельотів з тваринами відбувалося близько 2,4 інцидентів.
Це найвищий показник серед усіх американських авіакомпаній.
За даними таблоїду Sun, Саймон був сином одного з найбільших в світі кроликів - гігантського континентального кролика на ім'я Дарій.
Господиня тварини Аннетт Едвардс заявила виданню: «Саймон пройшов ветеринарний огляд за три години до польоту, він був у відмінній формі».
«Сталося щось дуже дивне, і я хочу знати, що. Я відправляла кроликів по всьому світу, і жодного разу нічого подібного не траплялося», - додала вона.
Як відомо, на борту літака United Airlines стався неприємний інцидент 9 квітня. Авіакомпанія продала дуже багато квитків на літак, в наслідок чого екіпаж попросив чотирьох пасажирів покинути свої місця для розміщення співробітників United Airlines. Після того, як пасажири відмовилися, їх змусили зробити це самі співробітники авіакомпанії. Одного з них довелося виводити з літака силою.
В результаті конфлікту пасажир отримав струс мозку, перелом носа і позбувся декількох зубів. На тлі скандалу ринкова вартість United Airlines в ході торгів 11 квітня впала більш ніж на $800 млн. Керівництву авіакомпанії довелося особисто принести вибачення за інцидент.
Крім того, після скандалу авіакомпанія переглянула свої правила бронювання квитків.