В столичному метрополітені скаржаться, що пасажири не дуже хочуть відмовлятись від жетонів
Брагінський: Жетон - це механічний облік пасажирів. Наше завдання – впровадити електронний облік
Пасажири столичного метрополітену не поспішають відмовлятись від жетонів як засобом оплати своїх поїздок. Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів Віктор Брагінський, начальник КП «Київський метрополітен».
«Наше глобальне завдання - автоматизація всіх станцій та перехід на європейську модель управління роботи підприємством. Жетон - це механічний облік пасажирів. Наше завдання – впровадити електронний облік. На станції метро «Кловська» запрацював пілотний проект і з’явилися QR-квитки. Ми набиваємо ґулі, збираємо пропозиції від пасажирів, що потрібно змінити. У наших планах було відійти від жетонів до кінця 2017 року. Але є момент звички та традиції, з яким важко працювати, без вагомих економічних стимулів, як це є в інших країнах», - сказав він.
Брагінський, коментуючи зауваження «Главкому» про привабливість жетонів для певних категорій людей, наприклад, туристів, зазначив, що переважаюча більшість пасажирів київського метро користується ним щодня.
«Ми ж прагнемо в Європу. Там все автоматизовано. І давайте будемо чесними: у нас 90% пасажирів, що користуються метро, користуються ним щодня. Ще ми розвиваємо банківську послугу. Київський - п'ятий метрополітен у світі, який надає послугу оплати безконтактною банківською карткою: приклали картку - оплатили разову поїздку», - розказав керівник підприємства.