ЗМІ: Чиновників Херсона запідозрили в корупційній змові з «Черкаським автобусом»
25 серпня, 2016, 10:49 glavcom.ua
Ціна автобусів, запропонованих до закупівлі в Херсонській області, – 1,68 млн грн, шкільні автобуси до інших областей поставлялися за ціною від 1,32 млн грн
Антимонопольний комітет України припинив тендер на закупівлю чергової партії шкільних автобусів у кількості 7 одиниць. Про це повідомляє видання «Апостроф».
Цього разу об'єктом скандалу стала Херсонська область. В Україні не менше чотирьох заводів виробляють шкільні автобуси. «Однак часто відбувається так, що місцеві чиновники прописують у тендерній документації технічні вимоги під продукцію конкретного виробника. Зокрема, ніхто з дилерів інших заводів-виробників не брав участі в херсонському тендері. Однією з компаній-дилерів і було подано скаргу до АМК. Ціна автобусів, запропонованих до закупівлі в Херсонській області, – 1,68 млн грн. При тому, що шкільні автобуси до інших областей поставлялися за ціною від 1,32 млн грн. Тобто Херсону запропонували автобуси на 360 тис. грн, або на 27%, дорожче», – зазначає видання.
«За допомогою сумнівних схем ПАТ «Черкаський автобус» уже виграв низку тендерів на поставку 22 автобусів за ціною від 1,68 млн грн до 1,69 млн грн. Найбільшу кількість за завищеними цінами купили Миколаївська і Черкаська області. Таким чином, на закупівлю продукції ПАТ «Черкаський автобус» держава вже втратила 7,9 млн грн (якщо порівнювати різницю цін із найдоступнішим автобусом за 1,32 млн грн)», – ідеться в матеріалі.
«Якщо АМК «не побачить» у Херсонському тендері порушень, держава втратить на закупівлі автобусів за завищеними цінами ще 2,5 млн грн. Оливи у вогонь підливає непрозорість інформації про власників ПАТ «Черкаський автобус». «Коріння», як це часто буває, ведуть до Росії. Внаслідок банкрутства завод раніше було передано «Промінвестбанку», власником якого є російський державний «Зовнішекономбанк» (який, в свою чергу, перебуває під санкціями ЄС і США). Потім «Промінвестбанк» передає «Черкаський автобус» разом з іншими підприємствами-банкрутами компанії з управління активами, власники якої традиційно ховаються в офшорах», – ідеться в статті.
Згідно з інформацією, поширеною Міністерством освіти України, на початок серпня 2016 року вже закуплено 326 шкільних автобусів, що приблизно вдвічі менше раніше запланованого.
«Доки місцеві чиновники користуються «корупційними плодами» раніше посіяної децентралізації, десятки тисяч дітей 1 вересня не зможуть потрапити на свій Перший дзвоник. Дані про ціни та обсяги закупівель шкільних автобусів подано відповідно до офіційно опублікованої інформації у «Віснику державних закупівель» та офіційної заявки Міністерства освіти й науки «Щодо стану закупівлі шкільних автобусів», – сказано в статті.
Джерело: Українські новини
Цього разу об'єктом скандалу стала Херсонська область. В Україні не менше чотирьох заводів виробляють шкільні автобуси. «Однак часто відбувається так, що місцеві чиновники прописують у тендерній документації технічні вимоги під продукцію конкретного виробника. Зокрема, ніхто з дилерів інших заводів-виробників не брав участі в херсонському тендері. Однією з компаній-дилерів і було подано скаргу до АМК. Ціна автобусів, запропонованих до закупівлі в Херсонській області, – 1,68 млн грн. При тому, що шкільні автобуси до інших областей поставлялися за ціною від 1,32 млн грн. Тобто Херсону запропонували автобуси на 360 тис. грн, або на 27%, дорожче», – зазначає видання.
«За допомогою сумнівних схем ПАТ «Черкаський автобус» уже виграв низку тендерів на поставку 22 автобусів за ціною від 1,68 млн грн до 1,69 млн грн. Найбільшу кількість за завищеними цінами купили Миколаївська і Черкаська області. Таким чином, на закупівлю продукції ПАТ «Черкаський автобус» держава вже втратила 7,9 млн грн (якщо порівнювати різницю цін із найдоступнішим автобусом за 1,32 млн грн)», – ідеться в матеріалі.
«Якщо АМК «не побачить» у Херсонському тендері порушень, держава втратить на закупівлі автобусів за завищеними цінами ще 2,5 млн грн. Оливи у вогонь підливає непрозорість інформації про власників ПАТ «Черкаський автобус». «Коріння», як це часто буває, ведуть до Росії. Внаслідок банкрутства завод раніше було передано «Промінвестбанку», власником якого є російський державний «Зовнішекономбанк» (який, в свою чергу, перебуває під санкціями ЄС і США). Потім «Промінвестбанк» передає «Черкаський автобус» разом з іншими підприємствами-банкрутами компанії з управління активами, власники якої традиційно ховаються в офшорах», – ідеться в статті.
Згідно з інформацією, поширеною Міністерством освіти України, на початок серпня 2016 року вже закуплено 326 шкільних автобусів, що приблизно вдвічі менше раніше запланованого.
«Доки місцеві чиновники користуються «корупційними плодами» раніше посіяної децентралізації, десятки тисяч дітей 1 вересня не зможуть потрапити на свій Перший дзвоник. Дані про ціни та обсяги закупівель шкільних автобусів подано відповідно до офіційно опублікованої інформації у «Віснику державних закупівель» та офіційної заявки Міністерства освіти й науки «Щодо стану закупівлі шкільних автобусів», – сказано в статті.
Джерело: Українські новини