Тролейбуси повернуться на Рішельєвську (фото)
Але невідомо коли це станеться. Монтажу контактної мережі заважають припарковані автомобілі
Про терміни повернення на Рішельєвську тролейбусів №7, №9 та №10, які через ремонт тротуарів тимчасово «переїхали», в мерії кажуть досить обережно. Така ж ситуація і з непрацюючими світлофорами на перетинах Рішельєвській з Грецькою, Буніна і Єврейської. Закінчити роботи, стверджують в муніципалітеті, заважають припарковані автомобілі і холодна погода.
Коли закінчать монтаж контактної мережі і кабелів на Рішельєвській, які дозволять «живити» тролейбуси і світлофори, поки не дуже зрозуміло. Ці роботи, нагадаємо, є частиною започаткованої восени 2017 роки реконструкції тротуарів Рішельєвській на відрізку від Успенської і до Ланжеронівської. Замовник реконструкції, тобто управління дорожнього господарства міськради, стверджує, що підрядна організація робить все можливе, але робочих «гальмують» припарковані по вулиці автомобілі. Тому працювати доводиться переважно вночі.
Директор КП «Одесміськелектротранс» Дмитро Жеман, в свою чергу, заявив, що назвати точну дату не може - все залежить від все того ж управління дорожнього господарства. Проте, за його інформацією, піти тролейбуси можуть вже «на днях».
Сьогодні вдень співробітники «ОГЕТ» якраз «тягнули» нову контактну мережу між Грецькою та Буніна.
Що ж стосується світлофорів, то у відповідальному за них КП «СМЕП» теж «кивають» на УДХ. У «СМЕП» кажуть, що чекають «добро» з управління дорожнього господарства, а поки проводять підготовчі роботи. Самі «дорожники» пояснюють ситуацію з непрацюючими світлофорами, в тому числі холодною погодою. У УДХ кажуть, що оптоволоконному кабелю, який використовують при установці об'єктів світлофорів, потрібна плюсова температура. При мінусовій температурі повітря він «обламується». При цьому, додають «дорожники», всі матеріали для монтажу світлофорних об'єктів уже передані КП «СМЕП».
Відзначимо, масштабну реконструкцію тротуарів на Рішельєвській між Успенської і Ланжеронівської повинні були закінчити 15 грудня 2018 року. Проте 19 грудня УДХ підписало з ТОВ «Ростдорстрой», які виконують роботи, додаткова угода. Згідно з цим документом, дедлайн завершення реконструкції - 15 січень 2019 року, а до початкових 92,9 мільйонам гривень додали ще 15 мільйонів.
Додаткові роботи, кажуть в управлінні дорожнього господарства, знадобилися, в тому числі через велику кількость неврахованих інженерних мереж на Рішельєвській. Довелося вносити зміни в проектні рішення, а саме змінювати розташування опор контактної мережі, збільшувати несучу здатність частини з них, а також змінювати системи і схеми монтажу контактної мережі.