Balenciaga представили сумки-пакети з принтом продуктів за $2,9 тис.: реакція мережі
Деякі користувачі віднайшли у колекції прихований сенс, але більшість просто не оцінили новинку
Модний дім Balenciaga представив літню колекцію сумки-пакета з принтами харчових продуктів.
Бренд пропонує сумки Antwerp Medium Tote Bag зі зображенням хліба, полуниці та зелених овочів. Вартість новинки – $2,9 тис.
На сайті компанії зазначено, що сумка зроблена з «чорної телячої шкіри Nappa із вегетаріанським і полуничним принтом». Логотип Balenciaga надрукований спереду та ззаду сумки, а фурнітура зроблена зі срібла, ремінь регульований.
Проте така новинка неабияк здивувала користувачів соцмереж. Іноземці не зрозуміли: чому звичайний пакет коштує $2,9 тис.. Під постом бренду у Instagram є й коментарі українців, які заявили, що «пакет від АТБ кращий».
Проте деякі користувачі віднайшли у цій колекції прихований сенс.
Нагадаємо, 16 грудня Balenciaga представили нову сукню, яка виглядає, як сміттєвий пакет. Вартість її складає 24 тис. гривень.
Раніше креативний директор дому моди Balenciaga Демна став амбасадором ініційованої президентом Володимиром Зеленським фандрейзингової платформи United24 за напрямом «Відбудова України» для допомоги тимчасово переміщеним особам.
Глава держави особисто подякував Демні за рішучість у підтримці України, яку він та дім моди висловили під час показу Balenciaga Winter 22 у березні цього року, коли креативний директор поділився з гостями власним досвідом біженця.