Польський бренд створив колекцію одягу за мотивами творчості Марії Приймаченко (фото)
Автори колекції хотіли передати барвистий світ Марії Приймаченко
Бренд одягу Medicine, який заснував Кшиштоф Байолек, показав колекцію літнього одягу для чоловіків та жінок. За основу цього експерименту було взято творчість української художниці Марії Приймаченко, діяльність якої досі бентежить коло митців. Про це повідомили на сторінці бренду в Instagram.
«Нова колекція – можливість познайомитися з народною творчістю однієї з найпопулярніших українських художниць. Вона прославилася завдяки картинам з міфічними мотивами, взятими з українського фольклору, а її творчістю захоплювався Пабло Пікассо», – зазначили в публікації.
У новій колекції є все необхідне – від футболок до шкарпеток.
На сайті зазначають, що вартість одягу коливається від 50 до 200 злотих.
Варто згадати, що в листопаді 2022 року бренд 91 Lab (Rito Group) випустив колекцію одягу за мотивами картин української художниці Марії Приймаченко. Свого часу бренд Oliz в пошуках ідей створив колекцію хусток і футболок та літній одяг, де були й мотиви Катерини Білокур. Така зацікавленість наївною творчістю невипадкова, адже без наївних художників, які черпають натхнення з природи та навколишнього середовища, творчий світ у всіх його проявах спіткала б неминуча стагнація.
Нагадаємо, що український дизайнер Іван Фролов, який створював образи TVORCHI для «Євробачення-2023», випустив колекцію парадного одягу для Національної збірної команди України на Європейських іграх-2023.