Відомий бренд вразив світ чоботами-«телепузиками» за $2500
У мережі їх вже прозвали «крижовим» взуттям року
Британський дизайнер Крістіан Коуен представив нову колаборацію з відомими «Телепузиками». До неї увійшли предмети одягу та чоботи у вигляді персонажа Діпсі, про які вже всі говорять, але ще ніхто не носить.
Модна індустрія не встигла видихнути після буму на червоні чоботи-мем MSCHF, як з'явилися нове, ще дивніше взуття, яке в мережі вже отримало звання самого «кринжового» взуття року, вартістю 2 500 доларів.
На рахунку Крістіана Коуена співпраця з Семом Смітом – для його кліпу I'm Not Here To Make Friends він розробив накидку, що складається з трьохсот тисяч вручну вшитого пір'я чорного фазана, а на показах модельєра моделі та гості носять шовк, кришталеву вишивку та пір'я. Тому співпраця з «Телепузиками» виглядає незвичайним поворотом у кар'єрі дизайнера. Епіцентром обговорень послужили яскраво-зелені чоботи на шпильці, виконані з флісу та хромованої лакованої шкіри, з мордочкою та руками персонажа мультсеріалу.
У мережі вже з'являються меми з чоботями-телепузиками. Перший, із легендарним персонажем Енн Хетеуей із фільму «Диявол носить Prada», іронічно опублікували самі працівники бренду.