Витратила понад $35 тис.: жінка перетворила свій дім на будиночок для Барбі
Графічна дизайнерка з Америки використала свої вміння для втілення мрії
Понад $35 тис. витратила 31-річна мешканка Вашингтона Манда Хансен, щоб перетворити своє житло на будиночок для ляльки Барбі. Про це повідомляє The Mirror.
Жінка розповіла, як витратила понад 28 тис. фунтів стерлінгів на будівництво власного будинку Барбі в натуральну величину – і що кожен може зробити це, навіть маючи найпростіші навички хендмейду.
Жінка не приховує, що завжди була одержима рожевим кольором та естетикою Барбі. Це відображено в її попередньому будинку, який вона купила, коли їй було 20 років – він був повністю рожевим ззовні.
Коли вони із чоловіком придбали у 2017 році будинок, вона відчула, що має приймати більш «дорослі» рішення щодо декору та його розміщення. Тож подружжя вирішило дотримувалося більш нейтрального стилю фермерського будинку.
Попри те, що її родині та друзям подобався традиційний дизайн інтер'єру, Манда відчувала, що він не відповідає її внутрішньому характеру і вважала його «нудним».
Тому американка вирішила кардинально змінити інтер'єр, повернувшись до естетики Барбі.
«Я почала з рожевих стін і дівочих елементів декору, – розповіла вона, додавши, що не шкодує про своє рішення. – Перше, з чого я почала – моя кухня. Це була перша кімната, у якій я поклеїла шпалери, і я була одержима тим, як це змінило простір», – каже Хедсен.
Наступною кімнатою, яка зазнала трансформації, стала вітальня. Американка оздобила стіни блискучими панелями, що перетворило простір на величезну диско-кулю. Вона також додала рожеве блискуче піаніно, яскраві крісла та килим. Ремонт обійшовся їй у 5 тисяч доларів.
І останньою «родзинкою», яку Манда зробила у своєму будинку, став її задній двір, де вона встановила яскраво-рожевий басейн, рожевий будиночок і веселу рожево-білу підлогу в клітинку, утворивши «літній оазис Барбі» загальною вартістю близько $13 тис.
На створення лялькового будиночка в реальному житті подружжя витратило понад $35 тис.
Раніше назвали фільм, який посунув «Барбі» з першого місця американського кінопрокату.