Кім Кардаш'ян прокоментувала скандальну фотосесію Balenciaga з дітьми: Вразили ці кадри

Після розголосу бренд видалив всі зображення скандальної фотосесії
фото з відкритих джерел

Блогерка-мільйонниця заявила, що перегляне відносини із брендом

Скандал довкола модного дому Balenciaga не вщухає вже кілька днів. Бренд звинуватили у використанні дитячих фотографій із предметами у БДСМ-стилістиці в одній із рекламних фотосесій. Модний дім майже відразу ж виступив із поясненнями і заявив, що винні зовсім не вони, а продюсери кампейну. Тим часом під гарячу руку інтернет-користувачів також потрапили близькі друзі марки.

Зрозуміло, всі відразу згадали Кім Кардаш'ян, яка є головною прихильницею Balenciaga. Якийсь час зірка намагалася ігнорувати скандал, але користувачі мережі виявилися наполегливими. Блогерка мусила перервати мовчання.

«Останні кілька днів я мовчала не тому, що не відчувала огиди і обурення недавніми кампаніями Balenciaga, а тому що хотіла отримати можливість поговорити з їхньою командою, щоб зрозуміти, як це могло статися. Як мати чотирьох дітей, мене вразили ці тривожні кадри. До безпеки дітей потрібно ставитись дуже уважно. Будь-які спроби нормалізувати жорстоке поводження з дітьми не повинні мати місця у нашому суспільстві – і крапка», – написала зірка у сторіс.

«Я ціную те, що команда Balenciaga видалила рекламну кампанію і вибачилася. У розмові з нею я зрозуміла, що вона розуміє серйозність проблеми та вживе необхідних заходів, щоб це ніколи більше не повторилося», – додала Кім. Також вона заявила, що перегляне відносини із брендом.

Balenciaga протягом років балансувала між авангардом і скандальністю, але цього разу явно перетнула межу. Дім моди викликав занепокоєння після розгортання кампанії із сексуальним підтекстом, героями якої стали діти, які тримають сумки у вигляді плюшевих ведмедиків у БДСМ одязі. М’які іграшки прикрашені аксесуарами, такими як легінси в сіточку і ремені. «Жахливо, скільки дорослих, мабуть, брало участь у цьому», «Батьки, фотографи, креативні директори, копірайтери, співробітники дизайнерських агентств, продюсери, менеджери, рекламники… і ніхто з них не подумав: «Почекай хвилинку?», «Господи, це просто моторошно і неправильно», «Це типово для Balenciaga. Вони шокують, щоб привернути увагу до мотлоху із завищеною ціною. Це схоже на соціальний експеримент про те, наскільки смішні продукти, але люди купують сміття», – пишуть в коментарях.

Читайте також: