Louis Vuitton підіграв Росії, засвітивши в рекламній кампанії величезну літеру V: розгорівся скандал

фото з відкритих джерел

Французькі модні бренди не вперше звинувачують в прихованій рекламі Росії

Французький модний дім Louis Vuitton представив рекламу нової колекцію жіночого одягу та вскочив в гучний скандал: бренд використав для рекламної кампанії білий, синій та червоний кольори, доповнивши їх літерою V.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Louis Vuitton (@louisvuitton)

Здавалося б, що французький прапор просто схожий з російським, однак росіяни вже дякують модному дому за підтримку: «З нами Бог і LV», «З такою рекламою в Росії можна зробити гарну касу. Вся Європа разом стільки не купить, скільки росіяни», «Кольори гарні, а літера моя улюблена V», «Хороша реклама! Слава Росії, слава ДНР», «Путін – президент світу».

«Особисто я не люблю бачити знаки там, де їх немає, але заради об'єктивності повинна відзначити, що у французького прапора зовсім інші відтінки. Ті, що на відео, справді належать російському триколору», – дискусія вже перекинулася і в телеграм-канали. «Запахло улюбленим скасуванням. Дивно, що коментарі не закрили, але думаю, що бренд це ніяк не коментуватиме і все забудеться вже через пару днів. Такий зараз час, подібні інфоприводи в моді забуваються швидко», – написала в соцмережі російська журналістка Ксенія Собчак.

«Штірліц ще ніколи не був такий близький до провалу», «Пісні Газманова не вистачає», «І концерту Кобзона», «Спаскудити прапор Франції – треба мати справжній талант», – коментують рекламний ролик українці на офіційній сторінці компанії в Інстаграм.

Раніше «Главком» писав, що інший модний дім – Dior теж звинуватили у прихованій рекламі Росії після того, як бренд опублікував кадри із рекламної кампанії нової колекції. На знімках моделі позують у засніженому березовому лісі, демонструючи сукні та аксесуари. Бренд запідозрили у підтримці Росії через фон зйомки – засніженого березового гаю (в описі кампанії його, щоправда, назвали тундрою). «Російський слід» багато хто побачив також у чоботях моделей, що нагадують кирзові, синьо-білому візерунку, схожому на гжель, хороводі моделей та мереживі.

Невідомі українці розмалювали гнівними написами магазин Dior в Києві через скандальну рекламу, яку сприйняли як підтримку Росії.

Тим часом, українська дизайнерка Юлія Магдич, авторка бренду Yulia Magdych, також різко висловилася про рекламу модного дому: «Всі роблять вигляд, що Dior не оскандалився. Звичайно, адже LYMH найбільший рекламодавець, та й журналістам, напевне, дуже не хочеться втрачати свої місця на їхніх показах. Моє ж бачення дуже просте: діору і справді пряма дорога в тундру».

«Коли крупні модні дома, що продають люкс, почали масово й дуже швидко виходити з Росії, істерично полишаючи прилавки й декорації, я одразу у кількох етерах відкоментувала, що це явно не з сентиментів до українців. Просто з рашки стало тяжко виводити гроші через проблеми з конвертацією, – пише Юлія. – Dior та Balenciaga відверто хайпанули на війні, запросивши українську художницю зробити дизайн декорацій для показу. Модний дім Dior лаунчнув абсолютно рашистську рекламу: березки, відсилка до «лебедине»-style, а головне – запрошення в тундру. Загравання з російським клієнтом перед поверненням на ринок? Чи це, за їх думкою, хід конем: «Никто нас не любит и не уважает сейчас в мире, а вот Кристиан Диор уважил!»

Нещодавно Dior вчергове зганьбився: запросив на тиждень моди в Париж затяту путіністку.

Читайте також: Блогер, що втік з країни, зробив чергову скандальну заяву: мережа жорстко відреагувала