У Швейцарії батьки назвали дитину на честь інтернет-провайдера: як вони це пояснюють
Пара вписала ім’я у свідоцтво про народження своєї доньки після двох інших імен
Батьки назвали свою доньку на честь компанії-провайдера, щоб протягом 18 років користуватися безоплатним Wi-Fi. Про це повідомляє Mirror.
Як розповіли у виданні, швейцарський інтернет-провайдер Twifi пообіцяв надавати безоплатно Wi-Fi упродовж 18 років, навіть якщо компанія збанкрутує, будь-якій дитині, названій на честь його компанії.
На сайті Twifi розмістили інструкцію: «Просто завантажте фотографію свідоцтва про народження вашої дитини. Після перевірки Twifi надасть вам 18 років безоплатного Інтернету».
Зазначається, що одна пара вирішила назвати свою доньку Твіфією. За словами батьків, які використали це ім’я як третє ім’я дівчинки, вони покладуть гроші, які в іншому випадку витратили б на Wi-Fi, на ощадний рахунок для своєї дитини. Батьки сподіваються, що донька зможе навчитися водити і купити машину, коли їй виповниться 18 років.
«Чим довше я думав про це, тим унікальнішим для мене ставало це ім’я, і саме тоді воно набуло свого шарму», – розповів батько новонародженої.
Тоді як його дружина зізналася, що спочатку вагалася, але зрештою погодилася на таке ім'я: «Для мене ім’я Твіфія в цьому контексті також означає зв’язок. Вічний зв’язок. Є набагато гірші імена. І чим частіше ми говоримо «Твіфія», тим сердечніше звучить це ім’я».
Пара вписала це ім’я у свідоцтво про народження своєї доньки після двох інших імен. Також батьки вирішили залишитися анонімними, адже деякі люди звинувачують їх у тому, що пара продала ім'я дитини.
Нагадаємо, дім моди презентував браслет у вигляді рулону скотчу за €3 тис. Аксесуар містить написи Balenciaga, але в решті зовнішніх характеристик нічим не відрізняється від звичайного рулону скотчу.
Стало відомо, що McDonald's випустив лінійку парфумів.