Монахиня їсть чіпси у монастирі: в Італії спалахнув скандал через рекламу
Віряни порівняли рекламний ролик із розп'яттям Ісуса Христа дві тисячі років тому
В Італії спалахнув скандал через рекламу чипсів Amica Chips, яку було знято в католицькому монастирі. Про це повідомляє видання Ansa.
Асоціація католицьких телеглядачів Aiart закликала «негайно призупинити» показ цієї реклами. Джованні Баджо, президент асоціації, звинуватив компанію-виробника чипсів у тому, що вона вдається до богохульства, аби збільшити продажі. Він сказав, що реклама «ображає почуття мільйонів практикуючих католиків», оскільки «тривіалізує порівняння між картопляними чіпсами і освяченими частинками».
У рекламному ролику, який знято у монастирі, група черниць прямують до вівтаря для причастя. Перша черниця отримує від священника облатку (у початковій версії – чипси), і в храмі лунає гучний тріск. Здивована черниця повертається до ризниці, де настоятелька їсть чіпси. Відео закінчується зображеннями продукту та заявою «Amica Chips – божественно щодня».
Газета Avvenire, яка належить Конференції єпископів Італії, висловила занепокоєння тим, як рекламний ролик впливає на почуття вірян: «Христос був зведений до картопляних чіпсів. Принижений і очорнений, як і дві тисячі років тому».
Компанія Lorenzo Marini Group, яка створила рекламний ролик, заявила, що кампанія була спрямована на молодий ринок «з сильною британською іронією» та мала на меті «виразити непереборну хрусткість чіпсів Amica» у навмисно перебільшеному і провокаційному вигляді.