Південна Корея вирішила порадувати музичних фанатів з усього світу
Південна Корея вирішила заробити гроші на шанувальниках K-Pop культури
Південна Корея оголосила про запровадження нової візи спеціально для ентузіастів південнокорейської культури. Віза Hallyu, яку також називають «навчальною візою K-Pop культури». Про це пише Forbes.
Це дозволить некорейцям, які зареєструються в місцевих академіях виконавських мистецтв, залишатися в країні на термін до двох років. Hallyu, що перекладається як «корейська хвиля», означає величезну світову популярність культурної економіки Південної Кореї, яка експортує культуру K-pop через музику, фільми та інші мистецькі засоби.
У бізнес-плані Міністерства культури, спорту і туризму Південної Кореї мистецтво названо «рушієм K-Pop культури для наступного покоління», а підтримка молодих художників і письменників – однією з шести ключових стратегій для залучення більшої кількості відвідувачів. Крім того, цього року країна планує запустити «K-туризм роуд-шоу» в таких країнах, як США та Швеція. Конкретні вимоги до K-Pop візи поки що не розголошуються, але деталі очікуються до другої половини 2024 року.
З точки зору туризму, плекання шаленої відданості шанувальників к-попу та К-драматургії має великий фінансовий сенс. Врахуйте, що 10-мільярдна індустрія K-Pop стала настільки важливою для економіки Південної Кореї, що ВВП країни зазнав удару минулого року після того, як музичний гурт BTS оголосив, що візьме тимчасову перерву, поки його учасники досліджують сольні кар'єри.
Тим часом, після того, як туристична галузь Південної Кореї була зруйнована під час пандемії Covid-19, вона знову стала важливим економічним рушієм. Згідно з нещодавнім звітом Всесвітньої ради з подорожей та туризму, туристичний сектор країни зростатиме в середньому на 4,8% щорічно до 2032 року, значно випереджаючи прогнозовані 1,8% темпи зростання національної економіки в цілому.
Згідно зі звітом, оприлюдненим у жовтні Міністерством культури і туризму Південної Кореї, к-поп вже є найбільш згадуваною причиною для відвідування країни. Протягом трьох років дослідники відстежували згадки про корейську культуру в соціальних та інтернет-медіа у 20 найбільших країнах, які є лідерами в'їзного туризму. Дослідження показало, що к-поп згадувався майже 37 мільйонів разів, що приблизно у 2,6 раза частіше, ніж наступна за популярністю мотивація, корейська кухня, і приблизно в чотири рази частіше, ніж загальний корейський культурний контент.
Visit Korea дедалі частіше використовує корейську культуру у своїх маркетингових кампаніях, і робить це з великим успіхом. Відео під назвою «Виклик Кореї: Привіт, майбутнє» з актором «Гри в кальмарів» Лі Чжон Чже в головній ролі зібрало 142 мільйони переглядів на YouTube з моменту його виходу півроку тому. А «Відчуй ритм Кореї», серія з понад трьох десятків відео за участю мегазірок K-pop, таких як BTS та Blackpink, що рекламують різні корейські напрямки, за три роки набрала понад 2,1 мільярда переглядів на YouTube.
На додаток до візи K-Pop культури, Південна Корея також оголосила, що приєднується до потягу цифрових кочівників, запровадивши окрему візу для віддалених працівників. Ця віза, яка почала діяти з 1 січня, дозволяє віддаленим працівникам, які заробляють щонайменше 66 тис доларів на рік, залишатися в країні на строк до двох років.