Журналісти з'ясували, які бренди носить Зеленський та хто підбирає йому гардероб
Президент Зеленський став національним трендсетером – все, що він вдягає, стає модним
Президент Володимир Зеленський запустив тренд на зручний кежуал кольору хакі із патріотичними принтами від українських виробників і став першим українським лідером, який повністю відійшов від офіційного дрес-коду. Про це пише сайт nv.ua.
New Balance, Saucony, М-ТАС, KateLab и Creative Depo – ці українські й американські бренди останнім часом складають гардероб Володимира Зеленського. Якщо раніше вітчизняні президенти носили виключно консервативні костюми із такими ж консервативними краватками, то після 24 лютого змінилося все: український лідер тепер одягає спортивні штани кольору хакі, флісові куртки, футболки з тризубом та худі з написом I’M UKRAINIAN. В такому патріотичному мілітарі він щодня з’являється на публіці, зустрічається з іноземними високопосадовцями й звертається до співгромадян.
За десять місяців війни голова держави став не просто першим лідером України, який відійшов від офіційного костюмного протоколу, але й перетворився на національного трендсетера – зараз все, що він вдягає, вмить стає модним.
Так, наприклад, куртку вітчизняного бренду тактичного одягу М-ТАС, в якій Зеленський з’явився на публіці під час поїздки у щойно звільнений Херсон, було розкуплено в інтернеті у той самий день. Завдяки президенту широкому загалу українських та світових модників стали відомі невеличкі вітчизняні бренди на кшталт KateLab – проєкту луцької дизайнерки Катерини Ковальчук, який створив лаконічну футболку з маленьким тризубом біля комірця. В ній президент звернувся до українців у червні, коли країна пережила 100 днів війни.
Таким самим чином популярність прийшла й до столичного бренду спортивного мерчу Creative Depo. Це сталося після того, як Зеленський у футболці цього бренду з надписом I’M UKRAINIAN звернувся до співгромадян у День пам’яті – з того часу дизайнери стали отримувати по сто замовлень на день і розширили цей принт на повну лінійку одягу.
До речі, вищезгаданий М-ТАС є виробником відразу кількох речей у гардеробі президента: бренд співзасновника мережі воєнторгів Мілітарист створив одну з тих самих легендарних «флісок Зеленського». Популярність цієї куртки перетнула кордони, і у травні одна з них пішла з молотка на благодійному аукціоні Christie’s у Лондоні за 90 тис. фунтів стерлінгів ($111 тис. або 3,3 млн грн.).
Сам Зеленський стверджує, що такий гардероб йому підбирають не стилісти, а він склався фактично сам собою з подарунків від українських військових і виробників. Так, нещодавно в інтерв'ю німецькому виданню ZDFheute Nachrichten Зеленський зізнався, що зараз в нього є щонайменше 20 футболок локальних брендів, хоча на початку війни їх було всього дві в додаток до знаменитої фліски. «Тепер з одягом в мене проблем нема», – каже Зеленський.
Раніше «Главком» писав, що Зеленський показав знаменитому британському телеведучому, як українці виживають без світла.